Skip to main content
Beantwoord

Via Budget Thuis lukt het niet om KPN iTV te kijken op laptop en telefoon

• May 31, 2025
  • 15 reacties
  • 550 keer bekeken

Er is ons vanuit  budget thuis verteld dat we via ITV kpn tv konden kijken op laptop en telefoon. 

Bij beide GEEN mogelijkheid tot inloggen bij KPN.

Meer mensen ervaringen mee en hoe is dit uiteraard opgelost.

Groetjes van  buitenland tv

Beste antwoord door VwDt

@Vikash van KPN, ik heb een andere ervaring.
Heb Budget Thuis (internet + tv) en kan via de pc via https://tv.kpn.com/ inloggen met de gegevens verstrekt via Budget thuis.
Kan ook de KPN app voor Android TV gebruiken.
Gebruik zelf de Android app voor een telefoon niet, kan deze testen als dat nodig is.​

@Buitenland tv Mogelijk is het beter om support voor Budget te vragen via een andere site. Bijvoorbeeld via dit topic op tweakers.net.

15 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 31, 2025

... hoe is dit uiteraard opgelost.

Overstappen naar KPN. Daar heb je, en betaal je, voor de volledige tv dienst.

Je zou het kunnen proberen via http://tv.kpn.com . Inloggen met dezelfde gegevens als je MijnBudget account.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 1, 2025

De provider heet niet voor niets Budget.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • June 1, 2025

De provider heet niet voor niets Budget.

Wat zou dan beteken? De provider heet dan "Begroting Thuis” en wat zegt dan over deze provider?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 1, 2025

Er is ons vanuit  budget thuis verteld dat we via ITV kpn tv konden kijken op laptop en telefoon. 

Bij beide GEEN mogelijkheid tot inloggen bij KPN.

Meer mensen ervaringen mee en hoe is dit uiteraard opgelost.

Groetjes van  buitenland tv

Je moet in dit geval bij Budget aankoppen.

Daar heb je het abonnement lopen.

En goedkoop is duurkoop.

Zie hier.

• June 1, 2025

Log in bij budgetthuis.nl (rechtsboven).
Boven (midden) klikken op “internet”.
Als je al eerder klant bent geweest bij Budget voor bijvoorbeeld internet het huidige leveringsadres (= klantnummer, meestal het hoogste nr.) kiezen.
Klik op “internet en TV”, Contracten, “Uw abonnementsnummer en pincode“.
Hierin staan de door u gewenste gegevens.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Buitenland tv. Welkom op de community! Via Budget Thuis kun je helaas geen gebruik maken van de TV app van KPN of van itv.kpn.com om tv te kijken op je laptop of telefoon. Deze dienst is alleen voor klanten van KPN zelf. 

Als je toch graag tv wilt kijken op je laptop of telefoon, kun je misschien een andere app proberen. Welke app geschikt is, hangt af van de zenders die je wilt zien. Wil je deze functie echt gebruiken? Dan kun je erover nadenken om over te stappen naar een abonnement van KPN. 

• Antwoord
  • June 3, 2025

@Vikash van KPN, ik heb een andere ervaring.
Heb Budget Thuis (internet + tv) en kan via de pc via https://tv.kpn.com/ inloggen met de gegevens verstrekt via Budget thuis.
Kan ook de KPN app voor Android TV gebruiken.
Gebruik zelf de Android app voor een telefoon niet, kan deze testen als dat nodig is.​

@Buitenland tv Mogelijk is het beter om support voor Budget te vragen via een andere site. Bijvoorbeeld via dit topic op tweakers.net.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@VwDt Bedankt voor je reactie! Dat is nieuw voor mij. Eerlijk gezegd weet ik niet zo veel over de mogelijkheden van een Budget thuis abonnement. Als dat inderdaad mogelijk is, dan geloof ik je graag. 😊

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 4, 2025

Bij BudgetThuis:

tv.kpn.com
mobiele app
smart-tv app

• June 4, 2025

@Buitenland tv kan je inmiddels tv kijken zoals je wilt?

• Nieuwkomer
  • June 11, 2025

Online kpn kijken lukt inmiddels. Mobiele tv app blijft onmogelijk. Budget helpdesk dat er een storing is die nu al een week duurt en nog steeds niet opgelost is. Bedankt voor de hulp.

• Deelnemer
  • June 23, 2025

Online kpn kijken lukt inmiddels. Mobiele tv app blijft onmogelijk. Budget helpdesk dat er een storing is die nu al een week duurt en nog steeds niet opgelost is. Bedankt voor de hulp.

Dit is nog steeds niet opgelost.  KNP webcare erkent ook dat KPN er aan werkt! Het ligt niet aan Budgetthuis.  Via de pc kijken is geen probleem. Met Budgetthuis via de app kijken was altijd mogelijk en is nog steeds mogelijk op apparaten die voor 17/6 waren ingelogd. Als je daarna probeert in te loggen blijft hij zeggen dat je gegevens niet kloppen. Andere inlogmogelijkheid van ID + pin heb je niet.  Ik ben benieuwd naar een statusupdate (en app udate) van KPN.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@WimAa Het app team is ervan op de hoogte en zijn bezig met een oplossing. Voor de verdere afhandeling en informatie over de storing bij Budget, raden we aan contact op te nemen met Budget, aangezien zij jouw provider zijn. 

• Deelnemer
  • June 23, 2025

@Vikash van KPN   Dank voor je bevestiging. Maar Budgetthuis verwijst naar jullie #kastjemuur. Het zou prettig zijn als dit als een onderhanden issue hier apart genoemd wordt. Zidat ik niet dagelijks hoef te proberen of ik al weer kan inloggen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 23, 2025

Dagelijks is niet nodig. Maar woensdag en vrijdag lijkt me prima. ​@WimAa 

http://tv.kpn.com zou het wel moeten doen. Ook bruikbaar op tablet. 

En op de telefoon zou inplannen van opnames zo ook moeten kunnen.