Skip to main content

Ik kan via de ITV app van KPN opnames van NPO1 niet terugkijken. Al verschillende keren zien we dat de opnames er gewoon instaan, maar we kunnen niet voor de optie afspelen kiezen. 

Pakken we vervolgens de decoder dan is het wel gewoon mogelijk dit terug te kijken. Heel irritant is dit eerlijk gezegd :-(

Ook jammer dat via ITV er geen subs bij zitten, of tenminste bij de meeste zenders niet. 

Al met al doet KPN toch wel wat ouderwets aan in vergelijking met bijvoorbeeld Ziggo. 

Beeldkwaliteit ben ik dan wel weer dik tevreden over. Die is zeker vergelijkbaar of zelfs beter als Ziggo en heel veel beter als Canal digitaal.

Hoi @onnaj, welkom hier. 

Je kan de opnames dus niet kijken via de app. Heb je toevallig glasvezel? Want als je dan de HD glaskanalen 661 t/m 669 uit mijn hoofd opneemt kun je deze alleen via de ontvanger bekijken. Van de normale HD kanalen, dus kanaal 1, daarvan kun je de opnames wel bekijken via de app. 

De feedback over ondertiteling is bekend. Vooralsnog is dat enkel met Teletekst en die wordt niet mee opgenomen. :(


Je kan de opnames dus niet kijken via de app. Heb je toevallig glasvezel? Want als je dan de HD glaskanalen 661 t/m 669 uit mijn hoofd opneemt kun je deze alleen via de ontvanger bekijken. Van de normale HD kanalen, dus kanaal 1, daarvan kun je de opnames wel bekijken via de app. 

@Bart_Z, Weet jij of en zo ja wanneer, hier verandering in komt?


Heb je toevallig glasvezel?

Lijkt me niet van toepassing, @Bart_Z .

Onnaj schreef: Al verschillende keren zien we dat de opnames er gewoon instaan, maar we kunnen niet voor de optie afspelen kiezen. 

Bij opnamen is de ondertiteling voor gehoorproblemen inderdaad niet beschikbaar.

Enige wat ik op dit moment opneem van NPO 1 is Tweede Hans. Dat werkt hier goed. Geprobeerd via de website http://tv.kpn.com overigens.

Verder neem ik eigenlijk alleen buitenlandse series op, want die zijn niet via terugkijken beschikbaar. Dus Tweede Hans opnemen (NL productie) is hier een uitzondering.


Hoi @onnaj, welkom hier. 

Je kan de opnames dus niet kijken via de app. Heb je toevallig glasvezel? Want als je dan de HD glaskanalen 661 t/m 669 uit mijn hoofd opneemt kun je deze alleen via de ontvanger bekijken. Van de normale HD kanalen, dus kanaal 1, daarvan kun je de opnames wel bekijken via de app. 

De feedback over ondertiteling is bekend. Vooralsnog is dat enkel met Teletekst en die wordt niet mee opgenomen. :(

Hoi,

 

Ik heb geen glasvezel, maar gewoon ADSL (via budget overigens). 

De opnames staan er dus gewoon in, maar de optie afspelen staat er niet bij. Ik kan hem wel verwijderen.

Start ik vervolgens de box op dan staan daar de opnames ook gewoon in en kan de content wel bekijken


(via budget overigens)

Dan ben je hier aan het verkeerde adres. De kpn moderators kunnen geen storingsbon aanmaken aangezien je hier (kpn) geen klant bent. En dus ook geen klantnummer hebt.

Neem contact op met Budget. Via hen kan er een storingsbon gemaakt worden.
Het nummer is 020-20 55 555. ma-vr 8:30-19:30; za10:00-16:00.


Dan wil ik je inderdaad verwijzen naar Budget, zij kunnen je hiermee verder helpen. Ik kan geen gegevens van je inzien en je dus ook niet verder helpen. Succes.