Skip to main content
Per 23 juli ben ik overgestapt naar KPN.

Ik wilde graag via INTERACTIEVE TV, tv kijken.

In mijn woonkamer hangen 2 dezelfde Samsung LED t.v.'s

Op deze tv kijken mijn vrouw en ik elke op 1 tv ons eigen tv programma's

Helaas wat bljkt, De 2 TV zijn indentiek, de 2 Interactieve TV ontvanges van KPN en de 2 afstandbedieningen zijn indentiek. Hierdoor kunnen wij op deze 2 TV maar naar 1 zender kijken, dus niet naar ons eigen zenders,

Mijn vrouw kijkt wat anders dan ik. Vandaar.

Dit probleem had ik telefonisch al voor installatie bij KPN telefonisch voorgelegd, MAAR gelukkig dit zou geen probleem zijn, de kastjes zouden anders gecodeerd kunnen worden. Jammer dit blijkt niet te kunnen zegt men. Na enkele keren bellen en lang wachten krijg ik n man aan de lijn. Oplossing van iTV kijken en mijn mobieltje gebruiken als afstandbediening. Dus ik schaf een Chromecast aan. En ja wel dit lukt.

Maar dan kom ik toch weer enkele problemen tegen.

Ik kan gemist kijken maar niet op elke moment dat ik dat wil. De uitzending moet geheel voorbij zijn voordat ik vanaf het begin kan kijken. Ook vooruit spoelen gaat NIET.

En helaas ik mis You Tube kijken, alle Duitse zenders en alle Ziggo zenders, Alle regionale zenders, en wellicht ben ik er een paar vergeten. Hoe gaan we dit oplossen?
@JvdWijn, Wat goed! Hopelijk blijft dit zo. Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik het van je!

Reageer