Skip to main content
Beantwoord

Via NLZiet kan ik wel programma's op NPO2 Extra terugkijken, maar bij KPN niet

• October 4, 2025
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Waarom kan ik via NLZiet vrijwel alles terug kijken en is bij KPN+ heel veel niet mogelijk? Goed voorbeeld is bijvoorbeeld Ned 2 extra. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Klaas172 en dank voor jouw bericht :)

Het klopt dat sommige programma's op NPO2 Extra via KPN niet zijn terug te kijken en dat heeft te maken met de 'rechten'. 

NLziet heeft andere afspraken gemaakt met de zenders dan KPN. Hierdoor zijn er verschillen. 

Kort en krachtig maar hier komt het in de praktijk inderdaad wel op neer! 

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 4, 2025

Waarom kan ik via NLZiet vrijwel alles terug kijken en is bij KPN+ heel veel niet mogelijk? Goed voorbeeld is bijvoorbeeld Ned 2 extra. 

Beste ​@Klaas172 voor NPO2 extra heb je het pluspakket nodig, biedt KPN dus wel aan.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 4, 2025

Het blijft vreemd inderdaad. 

Bij onder andere npo2 extra is bij kpn veel niet terug te kijken. 

Terwijl dat bij Ziggo en NLZIET wel is terug te kijken. 

@ moderator van dienst. Waarom kan dat bij kpn niet??? 😥😯

• Auteur
  • Topper
  • October 4, 2025

Beste ​@Klaas172 voor NPO2 extra heb je het pluspakket nodig, biedt KPN dus wel aan.

Het gaat om het terugkijken. 

• October 4, 2025

NLziet heeft andere afspraken gemaakt met de zenders dan KPN. Hierdoor zijn er verschillen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hoi ​@Klaas172 en dank voor jouw bericht :)

Het klopt dat sommige programma's op NPO2 Extra via KPN niet zijn terug te kijken en dat heeft te maken met de 'rechten'. 

Kort en krachtig maar hier komt het in de praktijk inderdaad wel op neer! 

• Auteur
  • Topper
  • October 6, 2025

Wel jammer. Zijn echt veel beperkingen t.a.v. NLziet. Terwijl NLziet toch een stuk goedkoper is. Heroverwegen dan maar welk abonnement ik aan blijf houden. Dankjewel voor je reactie. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 6, 2025

Ik heb 't beide.

Best of both worlds. 

Het vult elkaar aan.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 7, 2025

Wel jammer. Zijn echt veel beperkingen t.a.v. NLziet. Terwijl NLziet toch een stuk goedkoper is. Heroverwegen dan maar welk abonnement ik aan blijf houden. Dankjewel voor je reactie. 

Graag gedaan ​@Klaas172 en mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weer weten!