Ik ben sinds kort overgestapt naar TV+Box. Bij mijn gewone abonnement kon ik nog kiezen bij de opnames voor en tegelrij of opnamelijst. De tegelrij vind ik onoverzichtelijk en onrustig. Te opnamelijst is er niet meer. Kan de opnamelijst weer terugkomen?
Zie punt 12 van de feature requests TV+ Box.
Ik ben sinds kort overgestapt naar TV+Box. Bij mijn gewone abonnement kon ik nog kiezen bij de opnames voor en tegelrij of opnamelijst. De tegelrij vind ik onoverzichtelijk en onrustig. Te opnamelijst is er niet meer. Kan de opnamelijst weer terugkomen?
Het is even wennen.
Maar een Smart tv, mobiel, etc. werken ook op deze manier.
Het is anders, dat klopt.
Maar ik ben het wel met je eens, het zou mooi zijn als je kon kiezen.
Misschien komt dat nog bij een update.
Hier kan je updates volgen en je kan je daar ook op abonneren.
---
---
Maar, mobiel is met touch en dan is een tegelrij handig.
Tv+ is niet met touch maar met AB en dan is een opnamelijst handiger.
Dus wat mij betreft zou punt 12 van wjb met stip bovenaan de request-lijst mogen staan. Ik vind dan ook dat kpn over dit soort dingen (nog) niet goed heeft nagedacht.
---
---
Maar, mobiel is met touch en dan is een tegelrij handig.
Tv+ is niet met touch maar met AB en dan is een opnamelijst handiger.
Dat kan, maar hoeft niet.
Persoonlijk heb ik er geen problemen mee en kan alles via de ok toets en de links / rechts / omhoog en omlaag perfect en snel vinden. (dit is mijn persoonlijke mening)
Maar ik kan me voorstellen, dat er mensen zijn die liever een lijst hebben.
Vandaar dat ik er ook bij had vermeld, dat er een keuze moet zijn van wat je wilt zien en dat ik het daarmee eens bent.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.