Skip to main content

Ik betaal nu braaf €77,-/maand (€924,-/jaar)en ben al meer dan 7 jaar klant. Alleen nieuwe abonnees krijgen gratis VIAPLAY. Moet ik daarvoor mijn abonnement opzeggen en weer opnieuw afsluiten? Voor mij niet veel werk, voor jullie wel. Ik ben niet ede enige in mijn omgeving met deze logische vraag.

We leven in een (redelijk) vrij land, dus doe wat jij denkt wat je moet doen. 


Je zou de actievoorwaarden eens kunnen lezen? Daar staat je antwoord precies in vermeld. 


Heb ik gelezen.  Gratis voor nieuwe klanten. 9.99/maand voor trouwe klanten. Iedereen zou op moeten zeggen en weer af moeten sluiten.  Voor trouwe klanten geen acties en voor jaarlijkse overstappers veel voordelen.  Niet slim, dat bevordert mensen te kijken wat er nog meer is behalve hun huidige abonnement. Ik ga nu ook de voorwaarden, aanbiedingen en mogelijkheden bij ziggo bekijken


Heb ik gelezen.  Gratis voor nieuwe klanten. 9.99/maand voor trouwe klanten. Iedereen zou op moeten zeggen en weer af moeten sluiten.  

Wel eerst ff 6 maanden wachten. Pas na 6 maanden word je bij KPN beschouwd als "nieuwe klant".


Wat een gezeik weer!


Wat een gezeik weer!

Elke keer weer.. Moest verboden worden die acties.


Zucht, het is echt ook nooit goed. Ook bij Ziggo werkt het zo met een actie, je moet gewoon simpelweg voldoen aan de gestelde actievoorwaarden. En dan maakt het niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. Aan komen zetten met een loze dreigement, mocht je je zin niet krijgen, ach tja, daar ligt niemand wakker van. Nee is ook een antwoord!


OK @Frank Ceelen ,

De volgende reactie van KPN is ook op jou van toepassing : 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

 

Dus : 

Ik begrijp goed dat je graag Viaplay liever gratis krijgt. Maar……... Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven ze korting op het abonnement of Viaplay als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer ze dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.


Ja en geloof het of niet, je krijgt het nergens beter dan bij kpn! Ik ben 20 jaar klant geweest bij ziggo, nooit iets cadeau gekregen,  ook niet een kleine korting, wel 20 jaar storing op tv gehad. 😉


Beste @Frank Ceelen, welkom! Jammer dat je zo ontevreden bent over het Viaplay aanbod. Ik sluit mij aan bij bovenstaande reacties: het is een welkomstgeschenk. Voor bestaande klanten hebben we andere voordelen.