Skip to main content

Gisteravond heb ik Viaplay toegevoegd aan mijn KPN abonnement. Echter, ik ontvang geen activeringsmail. In “mijn KPN” krijg ik de melding: “u kunt geen wijzigingen aanbrengen; u heeft nog een lopende bestelling”. 
ik heb de indruk dat mijn aanvraag vastloopt. Hoe kunnen we dit oplossen?

alvast hartelijk dank. Groet Tamara 

Hallo @TamaraMR ,

Vervelend!, dan zal een KPN-medewerker een “ticket” moeten sturen aan een medewerker van een andere afdeling, de backoffice. Dit is nu op zondag niet direct op te lossen. 

Het snelste is om morgen om 8.00 te bellen met 0800-0402. 
En mocht het jou gaan om Formule 1? De race van vandaag is gratis te zien via NPO1. 


Bedankt voor je reactie Noordzee!

Mijn vriend wil vanmiddag inderdaad formule 1 kijken maar ook de wedstrijd Arsenal, Manchester United. Ik ga bellen met de klantenservice van KPN. Dank voor het meedenken. 


Hoi, @TamaraMR 

De Formule 1 race op Zandvoort is deze keer ook te zien via de NOS op NPO 1 🙂. Dat gaat dus wat dat betreft goed komen.


Gisteravond heb ik Viaplay toegevoegd aan mijn KPN abonnement. Echter, ik ontvang geen activeringsmail. In “mijn KPN” krijg ik de melding: “u kunt geen wijzigingen aanbrengen; u heeft nog een lopende bestelling”. 
ik heb de indruk dat mijn aanvraag vastloopt. Hoe kunnen we dit oplossen?

alvast hartelijk dank. Groet Tamara 

 

Zoals @PeterG aangeeft, kan je zo wie zo de Formule 1 zien.

Maar voor de voetbal wedstrijd heb je echt ViaPlay nodig (via de app op de Smart tv, Mobiel, etc)

De app zit niet op de KPN tv decoder.

 

Probeer het volgende:

Log in op MIJNKPN en blijf ingelogd.

Ga daarna (bij voorkeur op een 2de scherm hierheen. 

Klik op ViaPlay activeren.

Als je geluk heb, gaat hij verder en kan je gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken.

Ik hoop dat het voor u lukt. 


Dank voor je reactie Joop. Dit werkte helaas niet. Inmiddels heb ik rechtstreeks bij Viaplay een abonnement afgesloten. KPN was vandaag telefonisch niet (goed) bereikbaar dus ik vond het even mooi voor vandaag ;-)

Toch bedankt voor het meedenken. 


Dank voor je reactie Joop. Dit werkte helaas niet. Inmiddels heb ik rechtstreeks bij Viaplay een abonnement afgesloten. KPN was vandaag telefonisch niet (goed) bereikbaar dus ik vond het even mooi voor vandaag ;-)

Toch bedankt voor het meedenken. 

 

Dan is de kans groot dat je nu 2 abonnementen hebt.

Helaas, zover ik weet, kan je pas na 1 maand 1 van de 2 opzeggen. 


Dank voor je reactie Joop. Dit werkte helaas niet. Inmiddels heb ik rechtstreeks bij Viaplay een abonnement afgesloten. KPN was vandaag telefonisch niet (goed) bereikbaar dus ik vond het even mooi voor vandaag ;-)

Toch bedankt voor het meedenken. 

 

Toch zou ik dan nog even met KPN bellen om te checken of alles nu wel goed gaat : 

 

Hallo @TamaraMR ,

Vervelend!, dan zal een KPN-medewerker een “ticket” moeten sturen aan een medewerker van een andere afdeling, de backoffice. Dit is nu op zondag niet direct op te lossen. 

Het snelste is om morgen om 8.00 te bellen met 0800-0402. 
En mocht het jou gaan om Formule 1? De race van vandaag is gratis te zien via NPO1. 

 

Want anders zit je dadelijk inderdaad met twee abonnementen. Wellicht kun je de aanvraag bij KPN telefonisch nog tegenhouden….