Skip to main content

Ik heb net viaplay aangeschaft vanwege het premier League voetbal. Ik krijg mails en bevestiging dat alles goed is gekeurd. Alleen als ik naar het zender viaplay ga zie ik niks .ik heb mijn tv al aan en uit gezet maar ik blijf nog steeds niks zien of viaplay. Doe ik iets fout ?

Via kanaal 225 mag kpn van Viaplay alleen Formule 1 doorgeven op de zaterdagen en zondagen dat het is.

Voor al het overige (sport) aanbod zul je via de app van Viaplay moeten kijken. In je smart-tv. De app in je smartphone of tablet, zie app store/ Play store, en via de website wordt chromecast ondersteund. Website mits geopend in Google Chrome.

Heb je de aanvraag/ activatie wel helemaal afgemaakt? Laatste stap is account maken ( inloggegevens) voor app en website. 


@PeterG even een aanvulling, dat @Ynie de abonnement schijnbaar moet opzeggen bij KPN om het dan via ViaPlay aan te melden. Of Ynie moet inloggegevens hebben om daarmee in te loggen via de ViaPlay-app. 


Viaplay account maken na aanmelden via kpn

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay/activeren.htm

 


Ik heb geen smart tv. Knap waardeloos dat je op tv niet hetzelfde te zien krijgt dan op je telefoon. Je moet wel de volle mep betalen.

gaat dit nog veranderen KPN?


Hoi @Lau71 

Het is de hoop dat de app van Viaplay, HBO max en ook Disney + tegen het eind van het jaar in de ontvanger aanwezig is.

Maar je kunt ook overwegen om voor alle vrijheid met apps een streaming apparaatje te kopen. De nieuwste Chromecast HD met Google TV,  met afstandsbediening en interne apps zelf op te zetten, is maar € 39. In ieder geval veel goedkoper dan een smart-tv!Â