Skip to main content

Moet ik eerst mijn abbonnement opzeggen, om daarna weer abbonnee te worden om ook viaplay gratis te ontvangen?

Hallo @Weys ,

Dat kun je doen, maar dan moet je eerst wel zes maanden wachten. Dus eerst zes maanden lang elders internet en TV afnemen. 

 

Deze vraag wordt vaker gesteld. 

De volgende reactie van KPN is ook op jou van toepassing : 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

 

Dus : 

Ik begrijp goed dat je graag Viaplay liever gratis krijgt. Maar……... Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Soms geven ze korting op het abonnement of Viaplay als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer ze dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.


Hallo @Weys ,

Dat kun je doen, maar dan moet je eerst wel zes maanden wachten.

Dan is die actie met gratis Viaplay al lang afgelopen. 


Moet ik eerst mijn abbonnement opzeggen, om daarna weer abbonnee te worden om ook viaplay gratis te ontvangen?

Hallo @Weys als bestaande klant kun je Viaplay van 1 maart tot 1 augustus met korting kijken voor €9,99 per maand, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/kijkviaplay.htm?campaignid=em:b=kpn:mk=cm:c=8845:cd=8845_kpn_202202_internet_tv_mobiel_v4:d=11022022:st=service-generiek:f1=223&token=JI3pH578dD%2F%2B%2BlT6Y6rqSwIb1liQyOcj0TY7xwLgZLkd0%2FXoZZOiIjIKP0ytzpCLFF21jS39B0UkpC2VTeChbw%3D%3D


Of bellen. Of opzeggen en een huisgenoot klant 'maken'. In overleg natuurlijk..


Kan je viaplay  ook maandelijks  opzeggen of nie.

 


Per jaar overstappen lijkt de moeite te zijn. zeker op het financiële gebied. 

Stel: ik ga nu mijn abonnement van KPN opzeggen. (€67 per maand) en ga nu naar het complete abonnement van Ziggo en doe daar ook de streamingsdienst Viaplay bij. Op dit moment zou ik dan het eerste jaar voor het abonnement €34.25 betalen. Voeg daar de streamingsdienst aan toe voor 9 maanden à €9.95 dan kom ik op €44.20.

Als je bij KPN als bestaande klant Viaplay zou willen nemen, dan betaal je daar ook €9.95 voor. Hierdoor ontstaat voor 2 gelijkwaardige producten een prijsverschil, voor bestaande KPN klanten, van €33 per maand. (€77-€44) 

Misschien de overweging waard om te switchen òf het door KPN aanbieden aan bestaande klanten om voor 9 maanden gewoon kanaal 225 tijdens de grandprix open te zetten. 

Ik zou dan klant willen blijven denk ik. Maar aan de andere kant is het ieder jaar (na 12 maanden contractduur) lucratief om het contract op te zeggen en naar een andere aanbieder van TV/internet over te stappen. bespaart per jaar een hoop geld! reken maar uit!! Wellicht stap ik over!


Hallo @pieter_jan als je het er dan ook voor over hebt om ieder jaar weer een ander email-account te moeten hebben en al je relaties in moet lichten dat je wéér een ander mailadres hebt, moet je dat dat vooral doen. Of je moet gebruik maken van een eigen mail-domein, onafhankelijk van je huidige provider.

Ik wens je veel succes.

 


Hallo  @JanD,

Lijkt mij bij een Outlook, hotmail of Gmail account geen enkel probleem. Dat mailadres behoud je gewoon.

Wat dat betreft geen probleem lijkt mij.