Skip to main content

Waarom de behandeling van 10 minuten al bijna de hele ochtend bezig is.

Hoe kan dat, doe ik wat verkeerd.

@E rik 

 

Probeer het volgende:

Log in op MIJNKPN

Ga dan (beste op een seperate tabblad) naar deze link en volg de aanwijzingen.


Joop, bedankt voor je reactie maar dat gaat het niet worden.

Heb al vanalles doorgenomen, gecheckt, rubriekjes gelezen, moet nog een mailtje krijgen ter afsluiting van de installatie. het is niet duidelijk aangegeven.


Joop, bedankt voor je reactie maar dat gaat het niet worden.

Heb al van alles doorgenomen, gecheckt, rubriekjes gelezen, moet nog een mailtje krijgen ter afsluiting van de installatie. het is niet duidelijk aangegeven.

 

Heb je het wel geprobeerd?

Wat ik aangaf.

 

Want soms komt het mailtje niet of erg laat.

 

Meestal helpt het, wat ik aangaf.

Het is zo wie zo de zelfde methode, die je ook na ontvangst van de mail, moet doen.


@E rik ik zou even inloggen via de smartfunctie van je tv en dan de app van viaplay werkt altijd ipv van dit gedoe -:)


@E rik ik zou even inloggen via de smartfunctie van je tv en dan de app van viaplay werkt altijd ipv van dit gedoe -:)

 

@Thijs1963

Lees zijn vraag nog eens.

Hij heeft nog geen mail ontvangen van KPN en hij heeft ViaPlay dus ook nog niet geactiveerd.

En dan wordt het onmogelijk om op de ViaPlay app in te loggen.


Jongens het is uiteindelijk geluk, kreeg opeens een mailtje van KPN. Halve race kunnen kijken op kanaal 225.

Al met al heeft het wel erg lang geduurd, waar het aan gelegen heeft geen idee. 

Bedankt

E rik

 

 


@E rik 

Goed om te horen.

Vergeet hem niet te activeren, zie o.a. mijn mail en het mailtje van KPN.

Want kanaal 225 gaat t.z.t. weg. 1 juni of einde seizoen, dat is nog niet helemaal duidelijk.

Daarna kan je hem alleen nog via de app op de Smart tv, tablet, DIW7022 (KPN tv+ box), etc. kijken.

En op kanaal 225 heb je alleen formule 1 op zaterdag en zondag.