Skip to main content
Beantwoord

Viaplay werkt niet maar ik moet wel betalen

• March 14, 2025
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Krijg regelmatig mail van KPN om viaplay te activeren, dat heb ik dus gedaan, helaas het werkt niet, volgens Uw medewerker omdat ik een LG tv heb.Bij alle ontvangen mail wordt hier niet over gesproken!!!!! Na een mede werker gesproken te hebben zegde hij mij toe alles terug te draaien en het zou in orde komen. Helaas deze maand moet ik wel ruim 19 € betalen en volgende maand zelf op tijd opzeggen.

Kortom veel reclame maken, niet waarschuwen en geld in je zak steken, volgens mij is dat diefstal.

2e maal gebeld met een medeweker en deze beweerde dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de ontvanger. gewoon betalen,

dit zal dan wel het einde betekenen  van een jarenlange relatie. Internet,  vaste telefoon, 2x interactieve tv en 2 mobiele abonnementen.Hopend een bevredigend antwoord van U te ontvangen verblijf ik 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Rixel . Welkom bij de KPN Community.

Dat is inderdaad een beetje zure situatie.  Wat ik nog niet begrijp is dat het bij jou niet werkt? Volgens mij hoeft een LG televisie echt geen belemmering te zijn.

Stel Viaplay in op je LG Smart-TV | Viaplay

Kun je dat anders verder toelichten? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Hoi ​@Rixel . Welkom bij de KPN Community.

Dat is inderdaad een beetje zure situatie.  Wat ik nog niet begrijp is dat het bij jou niet werkt? Volgens mij hoeft een LG televisie echt geen belemmering te zijn.

Stel Viaplay in op je LG Smart-TV | Viaplay

Kun je dat anders verder toelichten? 

Â