Skip to main content

Ik wil gebruik maken van Viaplay xtra op kanaal 225 voor Formule1.
Dit kanaal staat niet in het zenderoverzicht. Ook na het herstarten van de tv-ontvanger

Heb je Viaplay wel via kpn, dus via de kpn factuur/abonnement?

Heb je problemen met de app of website van Viaplay? Anders is dat ‘uitwijk’kanaal niet nodig. Ik gebruik de app. Werkt prima.


Nog geen abonnement. Ik ben overgezet van XS4ALL naar KPN.
Ik zie op kanaal 226 dat er de mogelijkheid is om een VIAPlay xtra abonnement af te nemen voor alleen F1 in het weekend. En dat zou op kanaal 225 beschikbaar moeten zijn. Helaas geen kanaal 225, en ook nergens te activeren of in te stellen


Als je via 226 ViaPlay aanzet  krijg je wel 225 te zien als alles goed gaat, zolang je via KPN geen ViaPlay afneemt en betaald krijg je 225 ook niet te zien.

Je kan als je het hebt aangezet via een KPN link een account bij ViaPlay maken zodat je op je eigen geschikte platform ook de rest van ViaPlay kan gebruiken.


Nog geen abonnement. Ik ben overgezet van XS4ALL naar KPN.
Ik zie op kanaal 226 dat er de mogelijkheid is om een VIAPlay xtra abonnement af te nemen voor alleen F1 in het weekend. En dat zou op kanaal 225 beschikbaar moeten zijn. Helaas geen kanaal 225, en ook nergens te activeren of in te stellen

Hallo @1MB als je inlogt in het tv-menu van de decoder kun je Viaplay activeren in de rubriek extra zenders.

 


Nog geen abonnement.

Tja, dan zit kanaal 225 niet in je lijst. Pas als je Viaplay afneemt via je kpn abonnement dan zal 225 op je abonnement toegevoegd worden.

dat er de mogelijkheid is om een VIAPlay xtra abonnement af te nemen voor alleen F1 in het weekend.

Dat interpreteer je verkeerd. Je neemt een totaal abonnement op Viaplay waarmee je via de app in je eigen apparatuur (bv smart-tv, streamer) het hele aanbod kunt gebruiken. Als extra service is er dit jaar kanaal 225 waar op zaterdag VT 3 en kwalificatie en op zondag de race óók wordt doorgegeven. Dat kanaal is er dus alleen als je je via kpn op Viaplay abonneert.

http://kpn.com/viaplay .


Oke. Helder. Dank voor de uitleg.
Ik was in de veronderstelling dat je alleen een xtra abonnement kon afnemen.
m.v.g.
Marcel


heb al een viaplay abonnement , hoe krijg ik die op kanaal 225. Log in via viaplay.


@AKteP Hetzelfde antwoord van Peter G hierboven geldt ook voor u 😉