Skip to main content
Beantwoord

Viaplay zonder reclame

• May 26, 2025
  • 14 reacties
  • 1080 keer bekeken

Kan ik al Viaplay zonder reclame krijgen bij KPN, ik heb nu Viaplay standaard

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Internet slecht wifi ontvangst, op dit moment biedt KPN enkel ViaPlay Basis of ViaPlay TV+. Het standaard pakket zit tot op heden niet in ons aanbod. 

14 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 26, 2025
  1. Kijk je alleen Formule 1 of ook andere dingen op ViaPlay?
  2. Zover ik weet heeft KPN dat pakket nog niet. (ik zie alleen basis op de KPN site)

Ik zie op de site van ViaPlay dat het € 21,99 per maand kost, dus maar € 2,-- per maand meer voor geen reclames.

Maar persoonlijk vind ik het een hoop geld per maand.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Internet slecht wifi ontvangst, op dit moment biedt KPN enkel ViaPlay Basis of ViaPlay TV+. Het standaard pakket zit tot op heden niet in ons aanbod. 

• Topper
  • June 15, 2025

Hallo,

ik heb de afgelopen maanden meerdere keren begrepen dat het reclamevrije in mei beschikbaar zou komen bij jullie… inmiddels is het medio juni… wanneer wordt de belofte ingelost??? Begint me nu een beetje te vervelen, die lange reclameblokken… 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 15, 2025

Ook met Viaplay Basis kun je  zonder reclame naar de kwalificatie en de race kijken. Je kunt namelijk al met Viaplay Basis een gratis F1TV account erbij maken, gekoppeld aan je Viaplay Basis abonnement. 

Via F1TV kijk je vervolgens Formule 1 zonder reclame en met het Nederlandse commentaar van de Viaplay boys.

Maak hier je gekoppelde account: http://f1tv.com/viaplay .

@Internet slecht wifi ontvangst , ​@RonSmeets 

Ja maar dat kan niet als je het via KPN hebt, KPN bied dit namelijk niet aan.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 15, 2025

Ja maar dat kan niet als je het via KPN hebt, KPN bied dit namelijk niet aan.

Ik HEB Viaplay via kpn en HEB F1TV erbij via Viaplay hoor! ​@Internet slecht wifi ontvangst 

Anders zou ik het ook niet hebben aangegeven natuurlijk.

Ik heb F1 tv er juist uitgegooid omdat ik het via een provider te hebben. Dan kan ik het beter opzeggen via KPN en het rechtsreeks weer een abonnement nemen bij viaplay.

Maar dank voor je reactie en advies.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 15, 2025

Maar Viaplay zonder reclame (€ 21,99) is toch duurder dan Viaplay Basis met F1TV erbij (€ 19,99)???

Je zit naar mijn mening wat krom te redeneren. 

Ook kan je bij Viaplay zonder reclame ook gratis F1TV nemen, maar dat is dan zonde met de 2 euro extra per maand mijns inziens. 

Ik heb Viaplay Basis via kpn en heb bij dat Viaplay account ook F1TV. Beide voor € 19,99 totaal dus.

• Topper
  • June 16, 2025

Het gaat mij er vooral om dat KPN haar beloftes na moet komen. Die 2 euro en F1TV hebben daar voor mij niets mee te maken. 
Het is een ander topic, maar de dienstverlening van KPN TV+ laat nog wel het een en ander te wensen over. Ik gebruik de TV+ app dagelijks (veel onderweg), maar over de kwaliteit daarvan zal ik hier in dit topic verder maar zwijgen ;) ;) ;) 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 16, 2025

Hmm. De mobiele app doet het bij mij prima. Ook via 4G. Android telefoon. 

Maar we hadden het toch over Viaplay Basis + F1TV? Wat ik dus gewoon via kpn heb. € 19,99 en geen reclame tijdens formule 1. En alle (!) races terugkijken via F1TV en films, series en sportcontent bij Viaplay dus.

• Topper
  • June 16, 2025

Peter, daarom schreef ik al dat ik het er hier verder niet over zou hebben, maar ik kan je wel een lijstje sturen met een aantal zeer irritante app-fails. Enfin… Ik hoop dat KPN snel het reclamevrije ViaNay ;) abbo opneemt… 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 16, 2025

Ik hoop dat KPN snel het reclamevrije ViaNay ;) abbo opneemt… 

Nogmaals, dan ben je alleen maar duurder uit.

Nu kun je gewoon Viaplay Basis via kpn nemen en F1TV erbij koppelen. Kijk je ook reclamevrij maar wel minder duur dan Viaplay Standaard.

Ik heb Viaplay Basis bij kpn en kijk de formule 1 zonder reclame…. Het beeld via F1TV is ook nog eens veel mooier. Lijkt Viaplay wel 720p, F1TV is prachtig Full HD 1080p.

Ga écht het duurdere Viaplay Standaard er niet voor nemen.

Ik snap écht niet dat je die 2 euro per maand meer wilt betalen voor feitelijk hetzelfde.

Ook bij Viaplay Standaard is F1TV te koppelen, maar dan veel minder zinvol. 

NOTA BENE

Neem je Viaplay Standaard met jaarabonnement bij Viaplay zélf ben € 19,99 x 12 kwijt per jaar.

• Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Ook met Viaplay Basis kun je  zonder reclame naar de kwalificatie en de race kijken. Je kunt namelijk al met Viaplay Basis een gratis F1TV account erbij maken, gekoppeld aan je Viaplay Basis abonnement. 

Via F1TV kijk je vervolgens Formule 1 zonder reclame en met het Nederlandse commentaar van de Viaplay boys.

Maak hier je gekoppelde account: http://f1tv.com/viaplay .

@Internet slecht wifi ontvangst , ​@RonSmeets 

Kan je dan een leek ook vertellen hoe je F1 op je tv krijgt samen met viaplay. Ik heb slechte ogen dus een telefoon en tablet is niet te doen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 2, 2025

In een andere reactie heb ik aangegeven waar je F1TV op kunt gebruiken.