Skip to main content

Bij ons hapert het beeld van Vice tv in een minuut een paar keer kort, echt een hik up. Het geluid blijft synchroon. Wij hebben een glasvezel aansluiting en wonen in Arnhem Noord. Wie herkent deze klachten?

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Hoi @HansBakker . Welkom op het forum.

Het gebeurt dus alleen bij de zender Vice? Ik ben, net als @Joep1965 benieuwd naar de manier waarop je ontvanger is aangesloten.

Het zou een storing bij de leverancier van de uitzending kunnen zijn. Ik lees het wel.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Vice zou toch al stoppen met uitzenden!


@beosound100 . Er is nog een zender viceland (37)  Ik vermoed dat ts die zender bedoelt. 


@Erwin_ 

Ts noemde vice en die verdwijnt uit “de ether” zoals ze dat zeggen. Viceland is blijkbaar hetzelfde als vice.


@beosound100 :  Ik lees het inderdaad: https://www.nederlandsmedianieuws.nl/TV-en-Video/tv-en-video-nieuws/VICE-tv-stopt-per-24-augustus-2020-in-Nederland-en-Vlaanderen/

 

@HansBakker : Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er van uit dat je de storing zelf hebt kunnen oplossen. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, laat het weten.