Skip to main content

Ik weet dat het buiten de macht van KPN om is, maar ViceTV is dus vervallen sinds 24 augustus.

Wat wel in binnen de macht van KPN is, is het zoeken naar een vervanger.

Als ik dan al een mening mag geven, dan vind ik eigenlijk dat NPO politiek wel naar het standaardpakket mag verhuizen.

Goedemiddag @obelisk,

 

Persoonlijk mis ik deze zender ook heel erg dus ik snap precies wat je zegt. Ik verwacht echter niet dat er op korte termijn al een vervanger gaat komen 😞 Ik ga je signaal intern in ieder geval doorzetten en wie weet wat er op termijn gaat gebeuren!


Als vervanger zou ik graag een andere zender terugwillen. Een van de kanalen die ik hier in Nederland erg mis is Hallmark. Geen enkele aanbieder in Nederland terwijl dit nu juist een zender is met verschillende kanalen sie onderscheidend is en iets toevoegd aan de huidige zenderlijst.


Goedemorgen @JoeyD en welkom hier op het KPN forum 🙂 Ik ga je verzoek doorzetten maar verwacht niet op dat deze zender op korte termijn zal worden toegevoegd. Elk jaar wordt er geïnventariseerd welke zenders we aanbieden en die wijzigingen vinden vervolgens plaats in juni/juli. Als er voldoende vraag is naar de zender Hallmark dan bestaat er een kans dat we die zender aan gaan bieden.  


Volgens mij is de tv-zender Hallmark niet meer beschikbaar voor de Nederlandse markt. In het verleden heeft Ziggo deze zender een tijdje doorgegeven, maar de zender heeft toen zelf besloten niet meer op Nederlandse kabelnetten doorgegeven te willen worden.

Overigens zou ook ik opname van NPO Politiek aan alle KPN-abonnees toejuichen.

Piet.


Reageer