Skip to main content
Beantwoord

Videoland

• January 13, 2019
  • 2 reacties
  • 173 keer bekeken

Ron Apeldoorn
Nieuwkomer
Ik heb vanmiddag via KPN Videoland geactiveerd. Hoe kom ik in het bezit van de code om via de telefoon de Videolandapp te activeren?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemiddag @Ron Apeldoorn. Als je het Videoland pakket toevoegt aan het abonnement kan je dit bekijken op de tv-ontvangers van KPN. Als je online wilt kijken kan dit via iTV-online door te zoeken op de titel. Helaas is het niet mogelijk om gebruik te maken van de Videoland-app, als je het via KPN hebt afgesloten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2019
Goedemiddag @Ron Apeldoorn. Als je het Videoland pakket toevoegt aan het abonnement kan je dit bekijken op de tv-ontvangers van KPN. Als je online wilt kijken kan dit via iTV-online door te zoeken op de titel. Helaas is het niet mogelijk om gebruik te maken van de Videoland-app, als je het via KPN hebt afgesloten.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
We hebben helaas niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!