Skip to main content
Beantwoord

Videoland

• January 27, 2019
  • 2 reacties
  • 262 keer bekeken

Kan ik videoland gebruiken op mijn laptop of smartphone?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemiddag @menkslot. Welkom op het forum. Het is mogelijk om Videoland te bekijken op een laptop of smartphone. Als je Videoland hebt toegevoegd aan het abonnement dat je bij KPN afneemt kan je via InteractieveTV.nl of de Interactieve TV app naar Videoland kijken. Dit doe je door te zoeken op de titel. Als je een abonnement hebt afgenomen bij Videoland kan op deze pagina bekijken hoe je er naar kan kijken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2019
Goedemiddag @menkslot. Welkom op het forum. Het is mogelijk om Videoland te bekijken op een laptop of smartphone. Als je Videoland hebt toegevoegd aan het abonnement dat je bij KPN afneemt kan je via InteractieveTV.nl of de Interactieve TV app naar Videoland kijken. Dit doe je door te zoeken op de titel. Als je een abonnement hebt afgenomen bij Videoland kan op deze pagina bekijken hoe je er naar kan kijken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!