Skip to main content

sinds vandaag is het hele menu van kpn bij mijn veranderd.  bij mijn menu staat nu ook videoland. als ik bij series kijk kan ik gewoon kijken, kijk ik bij films moet ik me abonneren. dat is op zich allemaal prima, maar ik heb al een videoland account, deze is alleen niet via kpn, heb hem gewoon zo via videoland. kan ik ook gewoon met mijn bestaande account inloggen en zo ja waar doe ik dat dan want dat zie ik zo niet. en vind het wel prettig om videoland op mijn tv te kijken en niet via mijn laptop, maar ga daarvoor natuurlijk niet een account via kpn "kopen

Hi @wiepie25, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Er zijn 2 verschillende manieren om Videoland af te nemen.  Dit kan via Videoland zelf, je kunt dan Videoland kijken via de app/website van Videoland. Of je kunt Videoland via ons afnemen, zodat je het via de tv-ontvanger kunt bekijken. Het is helaas niet mogelijk om dit uit te wisselen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


het is duidelijk,  heb al videoland maar kan dat niet uitwisselen met jullie dus dan houd het op dan maar gewoon via de laptop kijken


Reageer