Skip to main content

Videoland,ik zie steeds in de reclames nieuwe series voorbij komen,alleen kan ik ze nooit terug vinden op videoland,
Is videoland niet gewoon ondemand van kpn



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi, Joep. Welkom op het KPN forum :relaxed: .

Nee, Videoland is van RTL Nederland. Die verzorgen ook het aanbod.

Welke serie of series kun je momenteel niet vinden?


goedeavond,

sinds vandaag heb ik kpn,ik ben van ziggo naar kpn gegaan en tot nog toe bevalt t me prima alleen vraag ik me af,ik kan wel netflix vinden maar videoland niet,ik heb al videoland alleen kan ik de zender/app niet vinden.

weet iemand waar ik wel de zender of app kan vinden op tv?

 

mvg CiskaR


Hoi, welkom bij KPN, @ciskaR .

Die heeft KPN niet in de decoder.

Hopelijk heb je een (redelijk recente… max 3 jaar oude) Smart TV. Want dan zal je de Videoland-app dáárin moeten gebruiken.

Anders via Chromecast (bij een recente Sony of Philips ingebouwd). Met de Videoland-app in je tablet of smartphone dan casten naar de tv. Via Chromecast.

Losse Chromecast kan je o.a. bij kpn kopen.


Videoland van knp is echt wel gewoon ondemand,ik heb nu Videoland van een andere aanbieder, en daar staan ducumenteres op die ik nog niet gezien heb bij Videoland van kpn,ik heb kpn meteen opgezegd


ik heb nu Videoland van een andere aanbieder

@Joep1978 

Euh, andere aanbieder? Dat is dan Videoland zelf neem ik aan. Want je hebt alleen 'videoland.com’ en het ‘videolandpakket bij kpn’.

En ik word nieuwsgierig. Noem eens een docu of serie die je bij het videolandpakket niet gezien hebt en nu wel?