Skip to main content

Hallo 

Mijn moeder heeft per ongeluk Videoland besteld 

Maar dit wilt ze helemaal niet maar nu kan ze er niet vanaf 

Ze is 75 jaar dus ik stel de vraag voor haar 

Hoe komen we er nu vanaf 

Hoi @Bennie45, na een maand kan dit (ook maandelijks) opgezegd worden, of bij Videoland zelf als je dit direct bij Videoland hebt afgesloten.

Kijk hier ook even: linkje  


Het moet er nu af 

Want ze wilt het niet en ook niet betalen 


Nog een toevoeging, er kan een pincode ingevoerd worden op de tv ontvanger, om dit eventueel een volgende keer tegen te gaan.

Het beste kan een moderator je hiermee helpen.

Vul anders de gegevens van jouw moeder alvast in bij je forum-profiel bij de persoonlijke opmerkingen. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN.

 


Het moet er nu af 

Want ze wilt het niet en ook niet betalen 

 

Dan moet je helaas toch wachten tot een Moderator reageert. Dat kan een aantal dagen duren.


Goedemorgen @Bennie45, normaal gezien kan er alleen een extra zenderpakket gehuurd worden met behulp van de pincode/betaalcode. Deze betaalcode dient ingevoerd te worden ter bevestiging. Ik zal het pakket bij uitzondering nu per direct uitzetten. Zou je dan wel even in jouw profiel de gegevens van het abonnement van mevrouw willen zetten? 


Goedemorgen  Jeroen_dB 

Ik heb de gegevens aangevuld .

Al vast bedankt er voor 

Mvg


Ik heb Videoland per direct uitgezet. 


Dat is heel mooi 

Maar zie nu op de afschrijving voor aankomende maand dat ze het wel moet betalen 

Kan dit ook geregeld worden dat ze dat terug krijgt 8,99euro 

 

Mvg


Het is per 20 maart direct uitgezet. Alles wat al berekend is aan kosten voor de komende periode wordt gecorrigeerd op de eerstvolgende factuur.


Wat een topservice van KPN (mag ook weleens worden gezegd)