Skip to main content

Ik probeer al weken het Videoland pakket aan te zetten in Mijn KPN maar krijg elke keer de melding: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Hi @RenePeter ,
Om in te kunnen gaan op je vraag heb ik wat gegevens van je nodig. zou je je profiel aan kunnen vullen? Dan kijk ik met je mee :relaxed: .


Wil je dit voor de 2 live streams van Big Brother? Die worden niet aangeboden via het “videolandpakket van kpn".

Die zijn alleen te krijgen bij een abonnement direct via videoland.com. Je kunt dan kijken via laptop, tablet en smartphone. Casten is geblokkeerd.
Al het overige aanbod dan te zien via de APP in smarttelevisie, tablet, smartphone en website. Via de laatste 3 ook te casten (laptop via Google Chrome).


Aangevuld, Denise


Dank je wel @RenePeter. In de loggingen zag ik staan dat er de vorige keer een order open stond. Dat is waarschijnlijk de reden geweest van waarom de order niet ingevoerd kon worden. Kan soms even duren voordat dat verwerkt is. Het is mij nu wel gelukt om videoland aan te zetten met leverdatum 26-2-21. Dit heb ik expres gedaan omdat de minimale afname periode 1 maand is. Als je je nog bedenkt kun je dit vandaag en morgen dus nog aangeven:relaxed:

Heb je ook de reactie van @PeterG gezien? Als dit de reden is van bestellen zou het jammer zijn als het er niet op staat bij ons :nerd: .


Dag Denise, Bedankt voor je hulp. Die ‘oude’ melding had wellicht nog te maken met mijn verhuizing (maanden geleden). Zou al eerder weggewerkt zijn. Heb bericht van PeterG gezien maar gaat me niet om live stream Big Brother. gr, Rene


Oke in dat geval laat ik de wijziging gewoon staan :blush:
Deze wijziging heb je ook ontvangen per mail op het mailadres waar je normaal de facturen ook op ontvangt. :relaxed: