Skip to main content

Als ik al bij Videoland een abonnement heb, hoe kan deze gebruiken bij KPN tv ?

mvrgr,

Beste @Tedjeton 

Als je een abonnement bij Videoland hebt afgesloten kun je het niet kijken met de interactieve TV van KPN, als je een smartTV hebt dan kun je Videoland kijken met de app die op jou smartTV staat. Wil je het via de TV ontvanger hebben dan moet je het eerst bij Videoland opzeggen, en daarna bij KPN aanvragen. Maar het aanbod van Videoland via KPN kan verschillen, bij Videoland zelf heb je meer aanbod dan bij KPN. Dit ligt niet aan KPN, maar dat is wat Videoland heeft beslist. (RTL Nederland)


Hoi @Tedjeton. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Dennis Schreve jouw vraag al heeft beantwoord, ben je hiermee geholpen? Op deze pagina vindt je meer informatie over Videoland via KPN.


Dat kan via de Videoland-app in je televisie. (moet niet ouder dan 3 jaar zijn)


Dat kan via de Videoland-app in je televisie. (moet niet ouder dan 3 jaar zijn)

Dit lees ik op Videoland:

Heb je een Samsung tv of een Sony tv? 
Controleer het modeljaar van de tv. Als je tv ouder is dan 2014, dan wordt deze niet ondersteund en willen wij je alternatieve apparaten aanraden. Hier vind je een lijst met de apparaten die wij ondersteunen.

Dus de TV moet niet ouder zijn dan 6 jaar. :wink:

Ik zie trouwens dat Ziggo het wel in hun Mediabox hebben zitten.


@Tedjeton We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer