Skip to main content

HAllo KPN,

 

mijn vrouw heeft vanavond videoland aangeschaft via de videoland site en nu kan ze dit alleen middels streaming afspelen op onze tv??

De vraag is nu eigenlijk, waarom is er wel een Netflix app in het app deel van KPN waar je je Netflix gegevens moet invullen, maar heeft Videoland deze app niet?

is het niet mogelijk deze per direct toe te voegen, kan niet zo heel erg moeilijk zijn dacht ik zo.

dus laat eens zien wat jullie waard zijn zou ik zeggen, maakt de klant weer een stukje meer tevreden,

 

Groetjes

Frank

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@Frank Halder Welkom op het KPN Forum. Ik snap volkomen dat dit vragen oproept. Videoland is niet een dienst die rechtstreeks door KPN is ontwikkeld en elke wijzing zal dan met de ontwikkelaars

en rechthebbenden moeten worden afgestemd. 

 

Bij KPN kun je op dit moment wel Videoland afnemen maar dat is een iets andere dienst dan degene die je rechtstreeks bij Videoland kan afsluiten. Daarom

kun je met de inloggegevens van Videoland niet terecht op de ontvanger van KPN . En omgekeerd geldt dat ook helaas, wanneer je een abonnement via de ontvanger van KPN afsluit kun je deze alleen op

het kastje van KPN gebruiken en niet op de app van Videoland zelf 😞 .

 

Wanneer je dus nu een abonnement hebt lopen via Videoland is casten naar de tv dan de enige optie die ik zie. Bedankt voor je feedback en als je nog vragen voor mij hebt dan beantwoord ik die graag!


Ik begrijp niet waarom er geen app is voor Videoland bij KPN! Ik weet zeker dat ik deze recentelijk voorbij heb zien komen in het nieuwe menu. Echter, nu is deze weer verdwenen. Waarom?? Ik heb een abonnementje gewonnen en heb het geactiveerd maar wil gewoon kijken via de tv. Niet meer dan normaal toch? Helaas tot nu toe niet gelukt. Wij zijn de allerjongste niet meer en snappen niet hoe het allemaal werkt. Jammer dit, geen beste service van KPN. Dit is niet het eerste wat mij opvalt bij KPN, denk er dan ook stellig over om over te stappen in het nieuwe jaar, jammer!


@Sonja6312, excuses voor mijn late reactie, ik had je bericht even over het hoofd gezien. 

Allereerst wat leuk dat je een abonnement hebt gewonnen van Videoland. Deze kan je helaas niet via onze ontvanger kijken. Daarvoor dien je je te abonneren op Videoland via ons. Wij hebben dan ook geen app daarvoor. Maar mocht je een Smart TV hebben, dan is daar de app van Videoland wel te gebruiken. Ik verwacht dat je die app gezien hebt. In ieder geval veel kijkplezier gewenst.