Skip to main content

Kpn wanneer wordt dit probleem eindelijk eens opgelost?? Al diverse weken een trage, vastlopende videoland v2 app. 

Elke keer router opnieuw opstarten en zwart beeld. Alles loopt vast. 

I.p.v. iedereen om hun router en gegevens te vragen zou ik graag zien dat dit snel wordt opgelost. Mega chagrijnig wordt je hier van!! 

Ik hoor het graag. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Hi Ilsa, welkom hier. 

Wat naar dat jij dit ook meemaakt. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook meenemen en doorgeven, hoe meer voorbeelden wij hebben hoe beter. 

Ik hoor graag van je. 

 


Wij (en vele andere) hebben hetzelfde probleem.

De zwarte Videoland app werkte prima, de nieuwe rode app is drama.

Heel traag en als je iets wil kijken is het afwachten of het start. Vaak niet ik drie keer het kastje aan een uitzetten voordat je kan kijken.

Het ligt niet aan de internet verbinding. Ik ben glasvezels en Netflix app werkt prima bijvoorbeeld.

 

 

 

 

 


Ik ervaar geen enkel probleem met de V2 app. Zou het te maken kunnen hebben met de Experiabox? Die gebruik ik namelijk niet. 

 


Ik ook niet. Ik heb mijn eigen router.

Misschien het kastje? Welk tv kastje heeft u @SledgehammerNL ?


Ik ook niet. Ik heb mijn eigen router.

Misschien het kastje? Welk tv kastje heeft u @SledgehammerNL ?

De VIP5202 


Ik de Arris VIP2952. 

Ik heb het idee dat het een het type kastje ligt.


Hi Ilsa, welkom hier. 

Wat naar dat jij dit ook meemaakt. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook meenemen en doorgeven, hoe meer voorbeelden wij hebben hoe beter. 

Ik hoor graag van je. 

 

Graag zie ik dat het probleem gewoon opgelost wordt ipv gegevens te sturen en allerlei dingen op te moeten zoeken. Iedereen ervaart toch dit probleem.... Tv vandaag al 3x moeten resetten. Iedere keer als je de app opstart loopt hij vast... Slechte service kpn... 


Welk kastje heb jij Ilsa?

@Alex_P ik ben het met Ilsa eens. Waarom moet iedereen de gegevens aanleveren terwijl toch duidelijk is dat het een algemeen probleem is?


Soms vraag ik me af of het wel verstandig is dat KPN al die apps op deze ontvangers aan wil bieden. Het levert met enige regelmaat problemen op. Ik zou bijna zeggen ‘schoenmaker blijf bij je leest’ en dat is het leveren van tv (enternet, telefonie). Ik heb recent voor een ‘domme’ tv een Google TV gekocht. Voor nog geen 40 euro heb je aan apparaatje waar alle apps als een tierelier op draaien. Zonder haperingen, vastlopers of wat dan ook.

KPN is niet verplicht om al die apps beschikbaar te maken. Doe je dat wel dan mogen klanten ook verwachten dat het werkt. Lukt dat niet? Stop er dan mee of lever de hardware die het wel aankan. 


Hier ook hetzelfde als wat Ilsa en Slingshot melden (en nog tig mensen)

KPN doe er nu eens echt wat aan; wij zijn enkel maar bezig met alles uit en aan zetten even kort gezegd!

Als dit zo blijft dan zeggen we ons abonnement bij Videoland op!

 

Fam Lagas uit Leiden 


Vreselijk dat kpn!! Elke keer ellende als er een update oid is. Nu weer met videoland wat alleen maar vastloopt. 

Al 100 jaar vaste klant maar ben er zo ziek van. Nee ik ga m'n gegevens niet opsturen. Iedereen ervaart hetzelfde probleem. Is traag, alles loopt vast, alles continu afsluiten en opnieuw opstarten. Wat een ellende!!! 


Heb ook de de zelfde problemen wat je probeerd videoland loopt steeds vast 

Word er niet goed van als jullie er niet snel wat aan gaan doen word het tijd dat we maar naar Ziggo gaan


Hier ook hetzelfde als wat Ilsa en Slingshot melden (en nog tig mensen)

KPN doe er nu eens echt wat aan; wij zijn enkel maar bezig met alles uit en aan zetten even kort gezegd!

Als dit zo blijft dan zeggen we ons abonnement bij Videoland op!

 

Fam Lagas uit Leiden 

Hi @GiRi, dankjewel voor het doorgeven. Ik heb jou voorbeeld ook doorgezet naar het Videoland team voor onderzoek. 


@Roufs en @Hundt, zouden jullie ook het KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dat ook doorzetten. 


Ja hoor, hier al weken hetzelfde probleem.

Videoland staat vast en dan werkt er nog maar 1 ding...alles resetten.

Ik ga zowel kpn als videoland opzeggen, dit is niet te doen!

Los het op,


Ja hoor, hier al weken hetzelfde probleem.

Videoland staat vast en dan werkt er nog maar 1 ding...alles resetten.

Ik ga zowel kpn als videoland opzeggen, dit is niet te doen!

Los het op,

Neem via KPN alleen internet en TV (en bellen) af. Dat is het beste. Laat alle streamingsdiensten rechtsreeks lopen via die diensten (dan heb je ook geen gedoe met verkeerde facturen etc.). Gebruik je Smart-TV (als je die heb) of koop een “kastje” (zoals Google TV) waarop je alle apps laat draaien. Voor een full HD betaal je daar €40 voor en voor een 4k variant €65. Dan ben je ineens van al het geklooi af. Ja het kost wat en ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar overstappen naar een andere provider is vaak niet de oplossing. Internet en lineaire TV is bij KPN een heel stuk beter dan bij bijvoorbeeld het nieuwe platform van T-Mobile.   

KPN beseft ook wel dat het op deze manier niet goed werkt. Er wordt een nieuwe ontvanger getest die op een heel ander platform draait (Android?). Dat zal waarschijnlijk een stuk beter gaan werken (maar ik weet niet wat de tijdslijnen zijn).


En we zijn nu een paar maanden verder. Nog steeds bij mij hetzelfde probleem 😞