Skip to main content

Ik ervaar nog steeds problemen met de app van videoland,  ik gebruik nu de app op mijn tv, maar vond zo handig via kastje van kpn. Is er al een oplossing?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Welkom @Talitha1979! We hebben een eigen topic voor jouw reactie aangemaakt. Zo kunnen we je het beste helpen, want je reactie stond in een wat ouder topic.

Ik lees dat je problemen ervaart met de Videoland app. Goed dat je ze aankaart. Videoland heeft onlangs een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de tv-ontvanger. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven. 

Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV. Kijk op videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op andere apparaten.