Skip to main content

Wij zagen dat via videoband de hele serie van bijv. Bassie en Adriaan te zien is. 

Voor ons een reden om videoband aan te schaffen via KPN. Echter na alles ingesteld te hebben blijken een heleboel series niet beschikbaar via kpn. Waaronder Bassie en Adriaan. Is dit een bewuste keuze of zoeken wij gewoon verkeerd.

Graag horen wij hoe dit zit, anders zullen we videoband helaas weer af moeten zeggen.

 

 

Autocorrect maakt videoband, dit moet zijn Videoland. 


Beste @MoniQueee93 

Nee, jullie zoeken echt goed, Videoland bij KPN is anders dan bij Videoland zelf. Dit ligt echt bij RTL Nederland, vind het absurd dat KPN dit pikt. Want je betaald bij KPN dezelfde prijs als bij Videoland zelf. 


Hoi @MoniQueee93 en welkom op het forum! 

Nee, jullie zoeken echt goed, Videoland bij KPN is anders dan bij Videoland zelf. Dit ligt echt bij RTL Nederland

Dit klopt, wij bepalen de inhoud van Videoland niet en er zit inderdaad verschil tussen. Ik begrijp goed dat je baalt dat je Bassie en Adriaan niet kunt zien nu. Je kunt het zenderpakket na de eerste maand stopzetten. Er is een hoop te zien, ook op Videoland via ons, dus ik hoop dat je de maand met dit pakket zo in elk geval goed vol krijgt. Wie weet ontdek je een nieuwe serie. :slight_smile: Je kunt er na de maand voor kiezen om Videoland via Videoland zelf af te nemen, Bassie en Adriaan in overvloed dan! 


Hoi. 

Heb zelf ook videoland via kpn en bij mij staat de volledige serie van bassie en adriaan er in zijn geheel tussen.

Als je in Videoland zit ga je naar Kids, vervolgens klik je op Alle Leeftijden en dan scroll je iets naar beneden en daar staat Bassie en Adriaan.

En als je daar op klikt krijg je ze allemaal te zien….

Groeten

Kees van Selm


Beste @MoniQueee93,

Heb je de info van @kees1970 gelezen?

Bedankt voor de aanvulling Kees1970. :wink:


Hoi. 

Heb zelf ook videoland via kpn en bij mij staat de volledige serie van bassie en adriaan er in zijn geheel tussen.

Als je in Videoland zit ga je naar Kids, vervolgens klik je op Alle Leeftijden en dan scroll je iets naar beneden en daar staat Bassie en Adriaan.

En als je daar op klikt krijg je ze allemaal te zien….

Groeten

Kees van Selm

 

 

Gevonden!!! En gelijk ook een aantal andere series gevonden. 

Dankjewel!!


Waarom gaan er toch altijd geruchten dat er verschil in aanbod is? Dat is m.i. niet zo. Zo ook Bassie en Adriaan. Echt een heleboel van te zien via Videolandpakket bij KPN.

Ik schaar het onder fake news.

Er zijn wel kleine verschillen met moment tot beschikbaarheid.

E.o.a. dating programma (sorry, weet de naam even niet eens) komt bij videoland.com steeds op donderdagavond terwijl dat bij KPN vrijdagmiddag is. Wat een ramp (NOT), want het is jaren online...


Reageer