Skip to main content
Beantwoord

videoland downloaden op Smart TV

• April 29, 2020
  • 4 reacties
  • 216 keer bekeken

Ik kan geen videoland downloaden via mijn smart tv met KPN hoe kan dit. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Collin, welkom op het forum. 

Bedoel je hiermee de app op de Smart TV zelf? Of zoals de mannen hier al aangeven Videoland via de KPN ontvanger? Indien via de Smart TV; heb je wel internet op je Smart TV? Werkt Youtube of Netflix bijvoorbeeld wel? 

Ik lees graag een toelichting van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• April 29, 2020

Wil u de applicatie op u Smart TV downloaden of wilt u in de TV ontvanger van KPN de applicatie openen?

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @CollinDraaijer 

Wat vervelend dat het downloaden van Videoland niet werkt, maar bij wie heb je Videoland aangevraagd? Via Videoland of KPN? Als het KPN is dan kun je de app op de SmartTV niet gebruiken. Alleen via de TV ontvanger. Heb je videoland afgesloten bij hun zelf dan kun je het niet gebruiken op de TV ontvanger.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 4, 2020

Hi Collin, welkom op het forum. 

Bedoel je hiermee de app op de Smart TV zelf? Of zoals de mannen hier al aangeven Videoland via de KPN ontvanger? Indien via de Smart TV; heb je wel internet op je Smart TV? Werkt Youtube of Netflix bijvoorbeeld wel? 

Ik lees graag een toelichting van je. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@CollinDraaijer ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.