Skip to main content

Aangezien het blijkbaar onmogelijk is om een medewerker aan de lijn te krijgen sinds twee dagen proberen ik het maar via deze weg.

Videoland en Netflix willen niet laden op mijn tv Wel op mijn iMac maar dus niet op de buis . Wat kan ik doen om dit op te lossen ? 

@Poeka  Niets. probleem zit bij Netflix ☹️


Goedemorgen beste ikzelf heb net nog Netflix geprobeerd maar het werkt perfect. Wat vreemd. Via de decoder Arris 4k 5202.🙂


@cornelis48 Bij mij doet het het ook niet via de Arris 5202. Zowel via de knop op de afstandsbediening als via kanaal 200. Dan maar via de laptop, daar doet ie het wel 😉 Er zijn al een paar dagen meldingen over storingen verdeeld over het land. Netflix actuele storingen en problemen | Allestoringen


@Poeka  Niets. probleem zit bij Netflix ☹️

Videoland wil ook niet laden. Heb jij dat ook? 


@Poeka Ik heb geen videoland, maar volgens alle storingen zijn daar ook problemen. Videoland storingskaart met gemelde storingen | Allestoringen


Dus afwachten wanneer er vanuit deze diensten actie wordt ondernomen ? KPN  is niet bereikbaar. Heel lastig ! Je betaald maar weet niet waar je met je probleem heen moet. En  dan verwachten zij dat wij als klanten het onderling wel uitzoeken . Rare manier van klantenservice 🥴


@Poeka Je zou Netflix kunnen bellen of met ze chatten hierover Netflix Helpcentrum, even naar beneden scrollen.


@Poeka Je zou Netflix kunnen bellen of met ze chatten hierover Netflix Helpcentrum, even naar beneden scrollen.

Ik heb net gebeld met de klantenservice van Netflix. Heel vaag maar ze herkenden het probleem en het blijkt aan de digi kastjes van KPN te liggen . Ze zijn er mee bezig maar hij kon er geen zinnig woord over zeggen wanneer het weer klaar is en hoe het verder gaat . Ik moest maar via de laptop kijken . 


Goedeavond beste poeka.bij ons doet Netflix goed op de decoder Arris 4k 5202.wel vreemd dat ze naar kpn wijze. Ikzelf heb hem nu aan staan. 🤔werkt perfect 


@Poeka Hier doet ie het weer via menu>instellingen>systeem>herstart. 😎


@Poeka Hier doet ie het weer via menu>instellingen>systeem>herstart. Hans ! Je bent geweldig 🤩. Hier doet ie het nu ook weer . Goede tip ( ook voor de volgende keer) 


@Poeka welkom op het forum! Ik kwam je topic tegen en het spijt mij dat het herstel van Netflix en Videoland dan even wat voeten in de aarde heeft gehad. Een herstart van de ontvanger wil dan inderdaad nog wel eens helpen 🙂 . Fijn dat je een oplossing hebt weten te vinden en post gerust nog eens een bericht als we iets voor je kunnen betekenen!