Skip to main content

Hallo goedendag,

Sinds een paar weken stoppen Videoland en Pathé thuis standaard na ongeveer 30 minuten met afspelen, het beeld gaat dan terug de normale tv. Je moet de app dan weer opnieuw opstarten en vanaf het begin dan weer doorspoelen na het punt waar het gestopt was. Heel irritant en we hebben het alleen bij de tv. Ik heb de ontvanger al een x gereset maar dit helpt niet. 

Goedemiddag en welkom @Ruben Ditewig!

Ik kan me zo voorstellen dat je na 30 minuten kijken nog niet uitgekeken bent:slight_smile: . Hoe start je de Videoland en Pathé Thuis apps wanneer je deze gebruikt? Klopt het dat je ze via het menu van je televisie opent? We hebben wel verschillende ‘Apps voor TV’, die je via het menu van de tv-ontvanger kunt opstarten. Echter zitten Videoland en Pathé Thuis daar niet tussen. Vandaar dat ik benieuwd ben naar hoe je ze opent.


Beste Alexandra haha nee idd. Ja dat klopt, we openen de apps met de afstandbediening van de tv (dus via de tv).  (Philips tv)

Groetjes 


@Ruben Ditewig Ah, goed om te weten! Deze apps staan op je tv, niet op de tv-ontvanger, vandaar dat het resetten van de tv-ontvanger geen verschil maakt. De tv-ontvanger staat er daarom los van. Je kunt verschillende dingen doen, zoals allereerst controleren of er updates beschikbaar zijn voor jouw tv. Dit kan je vinden in het menu van de tv zelf. Als je er niet uit komt, is het verstandig om contact te zoeken met Philips. Zij zijn de fabrikant van je tv en kunnen je helpen met zoeken naar de oorzaak van het spontaan stoppen van de apps.