Skip to main content

Kan iemand mij helpen/vertellen hoe ik wel meteen op donderdag de aflevering kan kijken van expeditie Robinson? Al 7 weken op rij kan ik deze niet meteen kijken... 

 

Ik neem aan dat je de versie Nederland tegen België bedoeld. Tja, hij zou er donderdagavond op moeten staan begrijp ik uit de spotjes. Helaas is dat niet altijd zo, begrijp ik uit je vraag.

Waarom zo ongeduldig? Na publicatie heb je nog 1 jaar en 9 maanden (!) om deze te bekijken. :grinning:


Hoi @Mndyke, welkom op het forum! Via ons lukt het inderdaad lang niet altijd om de aflevering op de avond zelf te zien. Ik weet niet zeker of dit vanuit Videoland bepaald is, maar hun Twitter berichten doen me denken van wel. Als je het direct op de avond zelf wilt zien kan ik je alleen aanraden om het abonnement via Videoland zelf af te sluiten. Alleen kun je dan geen Videoland meer via je KPN TV-ontvanger zien. :upside_down:  Die keuze laat ik aan jou, maar ik hoop dat je met de informatie uit dit bericht uit de voeten kunt! 


Toch een slechte zaak. Misschien staat de winnaar op Nu.nl voordat ik de laatste aflevering heb kunnen zien. KPN/Videoland doe hier samen iets aan !!!


Reageer