Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



Ik heb gisteravond Videoland geactiveerd via mijnkpn..

Alleen ik kan nergens Videoland vinden.

Niet in de App en ook niet In demand.



Kan dit niet op mijn tv?



Mvg,



Bianca Aalders
In de app dat kan kloppen. In het menu van de TV ontvanger moet de TAB Videoland gewoon verschijnen. Wat je kan doen is de software van de TV ontvanger herinstalleren, dit kan je doen door de stekker eruit te halen.
Videoland zou onder 'on demand' gewoon als menu-item beschikbaar moeten zijn (hier al 5 jaar 😉).

Soms helpt 't door even opnieuw op te starten (stroomstekker eruit of schakelaar op de achterkant).



Menu > on demand:



Premieres

Netflix

Youtube

Voor jou

Pluspakket (indien je dit pakket ook hebt)

Videoland

Films

Series

Erotiek

Videotheektips

Mijn gehuurde video's
Beste @Nanna3012 is het inmiddels gelukt om Videoland te kunnen kijken? Net wat @PeterG al aangaf, even de ontvanger achterop uitzetten en daarna weer aanzetten. Als het dan goed is moet Videoland werken, zo niet laat het ons even weten. Misschien is er dan wat anders aan de hand.
Goedemorgen @Nanna3012, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik zie dat je hierboven al aardig wat reacties hebt ontvangen. Er is geen aparte app voor Videoland op de tv-ontvanger, maar via On Demand zou je wel het overzicht moeten kunnen zien. In de KPN iTV app kan je zoeken op de serie of de film die je wil zien! Kan je aangeven of het na de herstart van de tv-ontvanger daar zichtbaar op geworden is?



Heb je nog meer of andere vragen, dan hoor ik het graag! 🙂
Bedankt voor alle reacties!



Het probleem is opgelost, heb nu Videoland.



Groeten..

Reageer