Skip to main content

Videoland hapert steeds. Het kpn kastje is via een vaste kabel aangesloten. Heb Videoland via kpn. Wat zou er aan de hand kunnen zijn. Als ik het zo lees hebben er veel mensen problemen mee. Wat zou de oplossing kunnen zijn. 

Beste @Geert69 

zou je eens een reset willen uitvoeren van de TV ontvanger? Daarna een kijken of Videoland beter werkt:

Laat je het even weten of dit de oplossing is?


Heb de reset uitgevoerd volgens het stappenplan. Echter verhelpt dit niet het probleem. Wat kan er nog meer aan de hand zijn. Ik hem alleen problemen met Videoland. Voor de rest is het prima. 
 


Het valt me nu ook op dat wanneer Videoland het wel doet het beeld soms onscherp wordt en later weer scherper. En als hij heel onscherp wordt valt hij stil. Is het internet niet stabiel genoeg?ik verneem graag uw reactie. 


Ik zie dat er ook nieuwe apparatuur beschikbaar is zoals de experiabox met twee super wifipunten een nieuwe tv ontvanger met Bluetooth afstandsbediening. Zou dit ook niet kunnen helpen?


Het komt toch op mij over als dat je het niet hebt via menu -> on demand-> videoland?


Hallo Geert, welkom! Je geeft aan dat je dit alleen ervaart met Videoland. Je benadert Videoland wel op de manier die Peter benoemt, via de ontvanger en dan Menu - On Demand - Videoland of Menu - Films/Series - Videoland (afhankelijk van welk menu je hebt)?

Als dat zo is, hoe is je tv ontvanger aangesloten op de Experia Box? Je zegt al bekabeld, is dat een rechtstreekse kabel, of zit daar wat tussen, zoals een draadloze verbindingsset of een switch o.i.d.? Wil je ook eens een bekabelde speedtest doen?


Hallo Geert, welkom! Je geeft aan dat je dit alleen ervaart met Videoland. Je benadert Videoland wel op de manier die Peter benoemt, via de ontvanger en dan Menu - On Demand - Videoland of Menu - Films/Series - Videoland (afhankelijk van welk menu je hebt)?

Als dat zo is, hoe is je tv ontvanger aangesloten op de Experia Box? Je zegt al bekabeld, is dat een rechtstreekse kabel, of zit daar wat tussen, zoals een draadloze verbindingsset of een switch o.i.d.? Wil je ook eens een bekabelde speedtest doen?

 

Je hebt niet meer gereageerd, Geert. Dan ga ik er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog.