Skip to main content
Goedemiddag, ik heb sinds kort Videoland via kpn maar nu krijg ik de factuur en staat er EUR 8,99 + EUR 5,09, waarom die extra kosten?



*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

oh de extra kosten zijn ook van maar 2 weken.... lekker prijzig
Goedemiddag, ik heb sinds kort Videoland via kpn maar nu krijg ik de factuur en staat er EUR 8,99 + EUR 5,09, waarom die extra kosten?

Heb je het halverwege een lopend maand besteld? Dan kan het daarin zitten. Deeltje lopende maand deeltje nieuwe maand. Staan beide bedragen op de regel Videoland?



Je bent er zelf al achtergekomen lees ik.
E 8,99 Videoland en 2 weken kijken Videoland E 5,09. Moet je apart betalen om te kijken, zit dat niet bij E 8,99?
Een moderator zal er naar moeten kijken en bevestigen.



Zoals ik het begrijp de € 5,09 is voor het laatste deel van de maand waarin je het hebt besteld dat zal dan iets van 20 dagen zijn. De € 8,99 voor de nieuwe maand de volle 30 dagen(providers lijken enkel met het getal 30 te rekenen)
E 8,99 Videoland en 2 weken kijken Videoland E 5,09. Moet je apart betalen om te kijken, zit dat niet bij E 8,99?

De facturen van KPN zijn altijd voor de komende maand t.a.v. de abonnementskosten en de afgelopen maand t.a.v. de variabele kosten zoals telefoongesprekken.

Als je nu halverwege de maand het Videoland pakket aan gezet hebt, dan zal die halve maand ook achteraf verrekend worden. Op de factuur zie je dan dus €5,09 voor de voorgaande halve maand en €8,99 voor de komende maand. Op volgende facturen zal je alleen die €8,99 tegenkomen.
@SonjaB, ik heb gelijk je gegevens er even bij gepakt. Wat hierboven wordt gezegd klopt inderdaad.



Videoland staat aan sinds 14 april, van 14 april tot en met 30 april heb je er € 5,09 voor betaald (met terugwerkende kracht). Van 1 mei tot en met 31 mei betaal je er € 8,99 voor. Het is dus voor verschillende maanden. Ik zie dat je het ook alweer hebt uitgezet, per 1 mei. De kosten van 1/2 mei tot en met 30 mei zal je op de eerstvolgende factuur dan weer terugkrijgen.



Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!

Reageer