Skip to main content

Iedere dag loop Videoland op beide tv’s vast. Dit is sinds KPN het sinds kort via een app aanbied.

enorm irritant is het elke dag een paar maal alles resetten. En dan lees ik op het forum dat veel meer mensen hier last van hebben maar dat KPN eigenlijk niet weet hoe het komt en al helemaal niet hoe het op te lossen. Dus geen antwoorden graag meer van alles resetten of welk jodium gebruik je. Kom met een oplossing 

Bij ons thuis loopt Videoland elke dag vast. Op beide tv’s. Dit is sinds kort nadat KPN het doorgeeft via een app. Daarvoor geen problemen. Alles diverse malen een reset gegeven maar iedere dag het zelfde probleem.

wat ik frustrerend vind is dat wanneer ik het forum lees en de reacties dat het kennelijk bij KPN onbekend is hoe ze het moeten oplossen. Ik wil z.s.m. een oplossing voor dit probleem. En niet ook de loze adviezen krijgen van resetten enz.  
pik ben al iedere dag aan het resetten wat maar te resetten valt.  Kom op KPN kom met de oplossing.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Frenk59 . Welkom op het forum.

Ik heb helaas niet de instant oplossing maar we zijn ons zeer bewust dat er nog issues met de app zijn.

Ik wil graag namens jou een inventarisatieforumlier invullen. Hiermee help je onze techneuten om het probleem sneller op te lossen.

Kun jij je profiel aanvullen en daarin ook je verificatienummer vermelden? Zou je mij daarna hier een seintje willen geven?

Het Verificatienummer vindt je in het scherm "Informatie" via "Menu" -> "Instellingen" ->"Informatie" 


KPN kom niet met vragen maar los het op. Het heeft goed gewerkt totdat jullie enige weken geleden met de apps zijn gaan werken. Als je graag wil dat ik klant blijf los het dan op. Nu betaal ik voor apps die niet werken. Ik ben hier zo teleurgesteld over. Teleurgesteld omdat het niet werkt en teleurgesteld omdat het niet opgelost wordt.
moet ik dan toch overwegen om over te stappen naar een concurrent omdat KPN niet in staat is storingsvrije en resetloos Videoland aan te bieden.?