Skip to main content

Hallo . Ik kan heeel mocromafia niet eens vinden .  Zelfs seizoem 1 is er helemaal uit 

 Terwijl ik dit wel gekeken heb .. hoe kan dit?? Heb overal gezocht .. 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

 

Het staat in het Videolandpakket, @Shir01311 . Ik denk dat je onder pluspakket on demand kijkt?

Het staat er nog gewoon. Net gekeken.


Nee heb ook echt bij videoland gekeken . Daarom vind k het zo gek . Heb ook door alles gezocht . Dam krijg k alleen die mocromafia backstories te zien.. 


Ik zie gewoon de beide seizoenen staan in het Videoland pakket.

Videoland → Series → Mocro mafia (onder de m dus)

krijg k alleen die mocromafia backstories te zien.. 

Mocromafia backstories??? OOOhh, je kijkt onder TV programma's… Je moet juist onder Series kijken!!! :relaxed:


Ook zo heb k dus opgezocht !! Staat er niet tussen .  Zal morgen screems maken .. misschien dat kpn zelf een antwoord hierop heeft 


 


 


Je zoekt nog steeds verkeerd.

Series → 10 best bekeken…

I.p.v. 10 best bekeken moet je onder series doorscrollen (10 best bekeken dus NIET aanklikken).

Als je naar Series gaat krijg je dit rijtje (zet hier alleen het begin)

10 Best bekeken
A Discovery of wit…
A million little ti…
Aaf
…. en zo verder tot de Z.

Je hebt nu na Series direct op “10 best bekeken” geklikt en daar staat ie niet onder.

Series → Mocro mafia (NIET op 10 best bekeken klikken)

Verder… de zoekfunctie gebruik ik vrijwel nooit. Vind vaak dingen juist niet.


Nou zo dom ben ik niet !! Je krijgt altijd te meest 10 gekeken .maar zoals je links ziet , zie je dat ik in de goede lijst zoek !! En daar staat ie niet tussen .  Bij series dus . Kijk maar bij je eigen .dan zie je hetzelfde m maar met mocro mafia ertussen


I give up

Kijk maar bij je eigen

Wat denk je dat ik steeds doe voor goede uitleg.


😉 

 

 

Kpn.  Weten jullie het??


Zucht…. :astonished:


 


Hier scrol ik dus naar beneden helemaal


En hier is de m


Tis dat ik dit niet kan filmen . Maar dan zeg je da k gewoon goed zoek . Daarom snap k niet waarom k helm niet kan vinden .  Heb die vori g e wel gewoon gezien 


Als je in dat linkerrijtje doorscrollt kom je 'm echt tegen. Het is veel 'langer’ dan de zichtbare regels tot American Crime. Daarna gaat het nog door. Er staan wel 50 series in.

Ik kan helaas helemaal geen foto’s ofzo maken. Ik heb geen smartphone.


Ja ik scrol helemaal door . Alles . Hij staat er echt niet tuse3n bij mij .  Kun je ook zien bij de onderste foto


Hmm. Er ontbreekt er t.o.v. hier bij jou eentje (en dus verderop mss wel meer).

Ik heb in het “eerste” rijtje

10 best bekeken
a discovery of wit…
a million little thi…
aaf
absentia (deze zie ik bij jou niet)
adam - eva
all night
all-in kitchen
… en verder op volgende deel o.a.
american crime
american style
… en meer

Als je nog een Motorola 1853 ontvanger hebt dan kan dat het probleem zijn. Die kan omgeruild via deze tool.

Anders: doe eens een totale reset van de ontvanger. Doe dit lekker morgen want dat duurt zeker een kwartier.


 

Kpn.  Weten jullie het??

Nope. Ik heb geen Videoland ;) Je bent bij PeterG veel beter af. Hij heeft hier enorm veel kennis van. Daar kan ik niet aan tippen. 
Wat ik wel kan uitzoeken is of er een generiek probleem is met het afspelen van deze serie. Dat is er voor zover bekend niet. 

Ik sluit me aan bij het advies van Peter:

Als je nog een Motorola 1853 ontvanger hebt dan kan dat het probleem zijn. Die kan omgeruild via deze tool.

Anders: doe eens een totale reset van de ontvanger. Doe dit lekker morgen want dat duurt zeker een kwartier.

Heb je dat al gedaan, @Shir01311?


Als je nog een Motorola 1853 ontvanger hebt dan kan dat het probleem zijn. Die kan omgeruild via deze tool.

Anders: doe eens een totale reset van de ontvanger. Doe dit lekker morgen want dat duurt zeker een kwartier:

 


Dank voor de toevoeging, @Dennis Schreve :) Zo is het nog duidelijker!


Dank voor de toevoeging, @Dennis Schreve :) Zo is het nog duidelijker!

Dank je @Nadia, ik doe er tegenwoordig een afbeelding bij, dan is dat duidelijker als ik het hier opschrijf. 🙂😉


Hey hey @Shir01311, het is hier al een tijdje stil. Is het gelukt om het nieuwe seizoen van Mocro Mafia uit te kijken? :) Hoor graag van je! 


Helaas geen bericht meer van je gehad,, Shir. Waarschijnlijk zijn je vragen beantwoord en heb je het nieuwste seizoen van Mocro Mafia al helemaal uit. Hierbij sluit ik je vraag af. Mocht je toch nog iets willen vragen? Kom er gerust op terug :)


Reageer