Skip to main content

Ik heb sinds gisteren KPN hussel. Videoland omgezet daarheen maar deze staat in de lijst waar Netflix wel in staat. Hoe kan dat?

@Videoland niet in lijst zet je TV ontvanger helemaal uit, (stroomloos) en zet hem daarna weer aan, daarna zal ie in de lijst staan als het goed is. 😉


Hoe lang moet hij van het stroom? 


@Videoland niet in lijst zet je TV ontvanger helemaal uit, (stroomloos) en zet hem daarna weer aan, daarna zal ie in de lijst staan als het goed is. 😉

Helaas nog steeds geen Videoland 


@Videoland niet in lijst zet je TV ontvanger helemaal uit, (stroomloos) en zet hem daarna weer aan, daarna zal ie in de lijst staan als het goed is. 😉

Helaas nog steeds geen Videoland 

Dat is vreemd @Videoland niet in lijst, Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze kijken wat er nou precies misgaat.


@Videoland niet in lijst zet je TV ontvanger helemaal uit, (stroomloos) en zet hem daarna weer aan, daarna zal ie in de lijst staan als het goed is. 😉

Helaas nog steeds geen Videoland 

Dat is vreemd @Videoland niet in lijst, Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze kijken wat er nou precies misgaat.

Gedaan


Er gebeurd nog steeds niks. En helpdesk niet bereikbaar gaat paar keer over en valt dan stil 


@Videoland niet in lijst 

Probeer anders eens een reset van jouw ontvanger. 


@Videoland niet in lijst

Probeer anders eens een reset van jouw ontvanger. 

Heb ik ook al gedaan. Krijg ook bij aanzetten elke keer blauw beeld 


Hi @Videoland niet in lijst, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb meteen de gegevens erbij gepakt. Als ik kijk naar de wijziging die gedaan is op 18 mei zie ik dat je het opnemen pakket hebt toegevoegd. Ik zie geen Videoland optie die is aangezet. Wil je in MijnKPN eens controleren wat je hier ziet? Mocht je daar ook geen Videoland zien, dan dien je het even opnieuw aan te vragen! 

Neem je Videoland af via Videoland zelf? Dan werkt dit niet via de tv-ontvanger van KPN maar via de app van Videoland zelf.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


 


Dankjewel! Ik zie dat er een ticket loopt, ze zijn ermee bezig. Ik heb gevraagd of ze je een update willen geven over de gang van zaken zo snel als het kan!


@Videoland niet in lijst, ik zie dat afgelopen vrijdag het ticket gesloten is en jouw probleem opgelost is. Klopt dat?


Ja klopt sluit maar af. Dank je wel heb een nieuwe ontvanger gehad 


Top, fijn om te lezen! Veel plezier ermee!


Reageer