Skip to main content
1 week geleden heb ik Videoland pakket toegevoegd en wil het graag kijken op de laptop (niet op de tv), maar er is nog geen dag geweest dat ik normaal Videoland heb kunnen kijken.

De windows app KPN heb ik niet, via interactievetv.nl is het nog niet mogelijk heb ik ergens gelezen, via de oude site, de portal, krijg ik 9 van de 10 keer de melding dat de dienst niet beschikbaar is en verdere opties zijn er niet. Met andere woorden; ik heb er tot nu toe helemaal niets aan en kan ik het beter weer opzeggen



KPN, dit schiet natuurlijk niet op zo en vind het echt zonde van het abonnementsgeld die ik straks wel gewoon moet betalen. Dus voordat ik besluit om Videoland pakket dan maar weer te stoppen, omdat ik er op deze manier er geen fluit aan heb, stel ik eerst maar hier de vraag;



KPN, wat is de oplossing?
1 week geleden heb ik Videoland pakket toegevoegd en wil het graag kijken op de laptop (niet op de tv), maar er is nog geen dag geweest dat ik normaal Videoland heb kunnen kijken.

De windows app KPN heb ik niet, via interactievetv.nl is het nog niet mogelijk heb ik ergens gelezen, via de oude site, de portal, krijg ik 9 van de 10 keer de melding dat de dienst niet beschikbaar is en verdere opties zijn er niet. Met andere woorden; ik heb er tot nu toe helemaal niets aan en kan ik het beter weer opzeggen



KPN, dit schiet natuurlijk niet op zo en vind het echt zonde van het abonnementsgeld die ik straks wel gewoon moet betalen. Dus voordat ik besluit om Videoland pakket dan maar weer te stoppen, omdat ik er op deze manier er geen fluit aan heb, stel ik eerst maar hier de vraag;



KPN, wat is de oplossing?


Hallo.

is je laptop verbonden met utp, internet kabel of wifi.

met welk os werkt de laptop, W7/ W8/10?

Draaien er dan op de achtergrond nog meer programma's op de laptop?

Heb je voldoende werkgeheugen in je laptop?



De minimale benodigde bandbreedte voor SD- en HD-video's is 10 Mbps, maar je kunt beter een snellere verbinding hebben voor een betere beeldkwaliteit. De beeldkwaliteit is namelijk afhankelijk van je internetsnelheid: deze is zo hoog mogelijk, voor zover je verbinding dit toelaat. Wanneer je verbindingssnelheid afneemt, schakelt de player automatisch over op een lagere kwaliteit.



Apparaat


  • Zorg ervoor dat je internetverbinding een sterk en constant signaal heeft
  • Zorg dat er niet teveel andere apps/programma's openstaan
  • Start het apparaat opnieuw op
  • Probeer een ander apparaat te gebruiken
Browser en player


  • Refresh de pagina met de toetsencombinatie CTRL + F5 (bij Windows) of CMD+R (bij Mac).
  • Zorg ervoor dat je de laatste versie van de Flash player (bij gratis video’s) of Silverlight player (bij betaalde video’s) hebt geïnstalleerd.
  • Probeer de video te bekijken in een andere browser zoals Chrome of Mozilla Firefox.
  • Verwijder de cookies en het cache geheugen van je browser met de toetsencombinatie CTRL+SHIFT+DEL (bij Windows) of Option+CMD+E (bij Mac).






  • Via je laptop/desktop kun je Videoland kijken als je beschikt over Firefox, Microsoft Edge Google Chrome of Safari.

Hoi @Mrs.P, Wat jammer dat je nog niet hebt kunnen genieten van je Videoland abonnement die je hebt afgesloten via KPN. Videoland kun je bekijken via de website van iTV online. Als iTV niet goed werkt dan is het goed om rekening te houden met de punten die @Willem1958 hierboven noemt. Lukt het dan nog niet, dan kan ik het Videoland abonnement via KPN opzeggen en dan zou je het abonnement nog eens af kunnen sluiten via Videoland zelf. Hopelijk werkt dat dan beter. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@Mrs.P, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer