Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde. Alles opnieuw opgestart en nu paar dagen verder. Overal Staat dat ik geabonneerd ben maar niet bij on demand zichfbaar. 

Gr ryan

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

Beste @THEOZZ 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met Videoland, ik heb gezien dat je de ontvanger opnieuw hebt opgestart, maar heb je de TV ontvanger ook een ‘harde reset’ gegeven? En welke type en merk TV ontvanger heb je?

Ik wacht je bericht af. 👍


Ik heb de v9 getest en heb onlangs een kleine 4k bleutooth ontvanger via kpn ontvangen tv heeft overigens geen 4k.

Ik zie geen optie om de v9 een update te geven.

Gr Ryan 


Om je modem te kunnen restten lees je hieronder @THEOZZ, lees dit eerst voordat je met resetten begint. Ik heb namelijk ook wat handige links geplaatst:

Reset je KPN Box (modem)

Wanneer je bij je modem een reset uitvoert, dan worden alle instellingen van het modem terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Dat betekent dat al je persoonlijke wijzigingen in het modem verwijderd worden. Ook moeten je aangeloten producten (zoals een smart thermostaat) mogelijk opnieuw aansluiten. 

Tip: lees eerst deze beschrijving goed door (of maak er een foto van). Bij het resetten van je modem valt ook je internetverbinding weg. Het resetten van je modem kan op twee manieren:

Gebruik de Servicetool Fabrieksinstellingen

Je kunt je KPN modem het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Dit werkt alleen als je thuis bent.

Handmatige reset van de KPN Experia Box V10 en V10a

- Steek een pen, een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem. 

- Houd deze een aantal seconden ingedrukt. 

- Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het 'Power' lampje rood gaat branden. De KPN Experia Box start nu opnieuw op en zal persoonlijke gegevens in de KPN Experia Box terugzetten. 
Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

Weet je na de reset van de modem, je wifinaam en wachtwoord niet meer? Wijzig deze dan thuis via de 'Servicetool wifi naam en wachtwoord wijzigen'.
 

ik hoop dat je eruit komt. 


hallo, 

 

het is inmiddels gelukt, thanks.

 

gr Ryan


hallo, 

 

het is inmiddels gelukt, thanks.

 

gr Ryan

Fijn dat het gelukt is @THEOZZ, veel plezier met Videoland. 👍🏼


Reageer