Skip to main content

Hi, ik heb Videoland besteld gister avond. 
helaas kan ik het niet vinden in ondemand.

 Hallo @Omar123,
Heb je videoland besteld via de tv ontvanger via Zenderpakketten of via Videoland.nl? 


Via tv ontvanger


Hmm dat is wel gek, staat ie wel tussen de geabonneerde zenders bij zenderpakketten?


Hi @Omar123 , welkom hier. 

Het kan eventjes duren tot de bestelling verwerkt is. 

Zie je het nog steeds niet? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Hmm dat is wel gek, staat ie wel tussen de geabonneerde zenders bij zenderpakketten?

@Omar123 zou je de TV ontvanger eens uitzetten, en dan daarna weer aanzetten. Ik heb ook me TV ontvanger eerst uit en daarna weer aangezet om Ziggo Sport weer te kunnen kijken. Laat je het even weten of dit het probleem heeft verholpen?

@Alex_P ik mag aannemen dat dit niet de juiste technische hoogstandje is? Normaal moet ie activeren zonder die TV ontvanger eerst uit en daarna weer aan te zetten. 


Hmm dat is wel gek, staat ie wel tussen de geabonneerde zenders bij zenderpakketten?

@Omar123 zou je de TV ontvanger eens uitzetten, en dan daarna weer aanzetten. Ik heb ook me TV ontvanger eerst uit en daarna weer aangezet om Ziggo Sport weer te kunnen kijken. Laat je het even weten of dit het probleem heeft verholpen?

@Alex_P ik mag aannemen dat dit niet de juiste technische hoogstandje is? Normaal moet ie activeren zonder die TV ontvanger eerst uit en daarna weer aan te zetten. 

Daar ga ik ook vanuit, heb ook niet gezegd dat dat gedaan moet worden. :wink: Hoewel dat soms wel de oplossing is.