Skip to main content
Vraag

Videoland nog steeds zichtbaar na uitzetten via Mijn KPN

  • January 21, 2021
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Heb 17 januari Videoland via Mijn Kpn verwijderd. Nu zie ik dat Videoland nog steeds bij Mijn Pakketten staat en nog steeds is geactiveerd, hoe kan dat ?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Duke1950, het is erg druk op het forum. Vandaar dat je pas een reactie krijgt van een KPN moderator.  Is Videoland inmiddels wel gedeactiveerd op jouw abonnement?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 28, 2021

Ja hoor. Is gelukt ! Dankjewel voor de moeite.