Skip to main content

Ik heb gisteren bij KPN op Videoland geabboneerd maar ik kan het niet op de On Demand lijst vinden. Ik heb de ontvanger gerestart maar het helpt niet. Kunnen jullie mij helpen?

Hallo @RonBosch,

Dat is niet helemaal de bedoeling dat het zo lang duurt natuurlijk. Staat het pakket wel actief bij zenderpakketten? Zoja, zou je dan de ontvanger (vanaf stap 2) is een harde reset willen geven om te kijken of dit de boel misschien forceert? 


Het is helaas niet gelukt.


Staat het pakket wel actief dan @RonBosch in MijnKPN of via zenderpakketten?


Ja, ik heb even gekeken en het pakket staat op actief op MijnKPN.


@PeterG Jij bent frequent Videoland kijker via de ontvanger, heb jij nog tips? 


Ontvanger al even 1 minuut (niet korter) uitgezet met de schakelaar achterop? Die handeling heeft al vaker geholpen met pakketten die niet te voorschijn kwamen.

Een software/fabrieksreset kan dáárna altijd nog.


Ik heb beiden geprobeerd maar zonder resultaat.


Hmm, vreemd.

Vul je vast je forumprofiel in? Dan kan een KPN moderator direct erin duiken als deze hier langskomt. Wachttijd (helaas) tot 5 dagen momenteel.

Een beller is (wsl) sneller. 0800-0402


Welkom bij ons op het forum @RonBosch. Het kunnen kijken van het aanbod van Videoland zou inderdaad niet zo lang moeten duren! Ik zie dat je nog geen gegevens op je profiel hebt ingevuld, heb je inmiddels telefonisch contact gehad met een collega en is het daarbij opgelost? Als dat niet zo is en ik nog iets voor je kan betekenen kan je jouw profiel invullen en hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Het is al geregeld.


Dat is goed om te lezen @RonBosch, veel kijk plezier! Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.