Skip to main content

Ben lid van Videoland geworden maar waar kan ik dit op tv vinden? Onder de apps of on demand zie ik geen Videoland ....

Heb je een abonnement rechtstreeks bij Videoland of heb je het Videoland pakket van KPN?


Videoland pakket KPN


Dan heb je, als het goed is, de optie Videoland bij de on-demand opties in het menu.


@Renate44 mocht Videoland nog niet zichtbaar zijn, zou je ontvanger(s) achterop even uit moeten zetten, en dan na 10 seconden aanzetten. Dan zou Videoland erbij moeten staan. 
Vind het wel vreemd dat we de TV ontvangers eerst uit moeten zetten om 1 van de TV pakketten te kunnen zien, dit zou ook geactiveerd moeten worden zonder de TV ontvangers 10 seconden stroomloos te maken. 


Dennis, is niet gelukt, was zo chagrijnig dat ik via Videoland ook lid ben geworden, dat lukte direct!!!

Die van KPN ga ik weer opzeggen, maar nu wel dubbel betalen🙈

Bedankt voor de reacties! 


​​​@Renate44, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het zou normaliter inderdaad binnen enkele uren aangezet moeten zijn. Al helemaal nadat je de tv-ontvanger herstart (stroomloos maakt).. Het zou niet nodig moeten zijn, maar geeft soms dat extra zetje. Er stond niet nog een wijziging gepland, wat het aanzetten van Videoland belemmerde?

Ik begrijp in ieder geval dat je vrij snel er gebruik van wilde maken, wat ik ook snap! Je kan Videoland na 1 maand afname weer uitzetten (via KPN). Dus zet dit even in je agenda!


Reageer