Skip to main content

Ik krijg niet de videoland app op de tv aleen via on demand nu kan ik geen koppel code aanvragen.. Ik krijg nu mijn videoland niet gekoppeld aan de tablet of telefoon nu heb ik 2 acounts 1 op de tv van KPN en een apart videoland acount voor de telefoons en tablets zodat de rest van het gezin ook kan kijken..

Hoe kan ik nu toch een koppel code krijgen zodat ik mijn andere abbo op kan zeggen.. 

 

En het volgende. Via mijn tv kan ik bijv niet de nieuwe aflevering van mijn serie kijken die ik wel weer via mijn tablet kan kijken. Hij staat dus wel op videoland maar niet via videoland van KPN…

Hoop dat iemand kan helpen

 

Hoi @Mesrina, welkom bij ons op het forum. Videoland op onze tv-ontvanger werkt alleen met Videoland van KPN, een ander Videoland abonnement kan je daar niet aan koppelen. Als jouw tv toestel een Videoland app heeft zal je jouw andere abonnement daar wel aan kunnen koppelen. In dit topic worden de verschillen tussen Videoland via ons en niet via ons toegelicht. 

Het aanbod zou via beide wegen wel gelijk moeten zijn, zoals daar ook wordt beschreven. Soms kan een serie iets vertraging hebben voordat het bij ons te zien is. Was de bewuste aflevering later wel te zien? Of bleef die niet te kijken?


Videoland via KPN = kijken via ontvanger (on demand) en via KPN ITV app en tv.kpn.com.

Met dit abonnement kunnen je familieleden dus kijken via jouw ITV abonneenummer.

Videoland via videoland.com = kijken via hun app en website.

Dit kan niet uitgewissseld worden. Het zijn twee verschillende abonnementsvormen voor het zelfde aanbod.

 

En het volgende. Via mijn tv kan ik bijv niet de nieuwe aflevering van mijn serie kijken die ik wel weer via mijn tablet kan kijken. Hij staat dus wel op videoland maar niet via videoland van KPN…

Tja, en dan moeten wij raden welke serie dit betreft? Zo kan ik onmogelijk even in het aanbod gluren. Temptation Island schijnt bij Videoland-via-KPN pas op vrijdag toegevoegd te zijn.


We hebben nog geen reactie van je gezien @Mesrina. Hopelijk is het met de reacties duidelijk geworden. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.