Skip to main content
Beantwoord

Videoland opzeggen

• January 19, 2019
  • 3 reacties
  • 1077 keer bekeken

Waar vind ik de link om vodeoland weer op te zeggen via mijn kpn?
Als ik via mijn ipad op mijn kpn kijk heb ik geen toegang tot mijn producten...

Beste antwoord door PeterG

Je hebt 't via de decoder van kpn begrijp ik. Via het menu van decoder Mijn service - mijn pakketten kun je het videolandpakket weer uitzetten. Dit kan echter pas na de minimale afname van 1 maand (bijvoorbeeld van 15 januari t/m 15 februari; v.a. 16 feb. kan je 'm dan uitzetten. Dat gaat dan per direct, binnen 15 minuten)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
Beste @pallmyra,

Hoe heb je videoland besteld? Als dit via videoland is gegaan dan moet je het via Videoland doen.
Heb je het via MijnKPN hebt gedaan kun je het daar opzeggen. Of via je TV ontvanger:

MENU > Mijn service > Zenderpakketten

Daarna naar "Geabonneerd" gaan, en daar kun je je zenderpakket opzeggen. In jou geval is dat "Videoland".

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 19, 2019
Je hebt 't via de decoder van kpn begrijp ik. Via het menu van decoder Mijn service - mijn pakketten kun je het videolandpakket weer uitzetten. Dit kan echter pas na de minimale afname van 1 maand (bijvoorbeeld van 15 januari t/m 15 februari; v.a. 16 feb. kan je 'm dan uitzetten. Dat gaat dan per direct, binnen 15 minuten)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2019
Dank jullie wel!