Skip to main content

Ik wilde gistermiddag het videoland pakket bestellen via MijnKPN, echter heb ik het nu een dag later nog niet. Gisteravond contact opgenomen via de chat en werd mij verteld dat er een storing gaande was en ik het moest afwachten. Als ik dat hoor krijg ik altijd het gevoel dat dit het standaard antwoord is om van je af te komen ;)

Ik heb net via de TV geprobeerd of ik het opnieuw kan bestellen, maar dit werkt ook niet, ik kan niets aanklikken en krijg de melding: in behandeling, dit kan 10 minuten duren en dat blijft zo. Ook bij de andere pakketten krijg ik dezelfde melding. Iemand een idee voor het oplossen van dit probleem, alvast bedankt.

Hallo @Constantine, bedankt voor je bericht!

Gisteravond contact opgenomen via de chat en werd mij verteld dat er een storing gaande was en ik het moest afwachten. Als ik dat hoor krijg ik altijd het gevoel dat dit het standaard antwoord is om van je af te komen ;

Ja, krijg je dat gevoel erbij? Wel jammer, want dat is niet de bedoeling! We willen het liefste dat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van diensten die je besteld, maar zo te lezen gaat het niet goed met het activeren van Videoland. Ik kijk graag met je mee: wil je eerst even jouw profiel controleren: het klantnummer van Internet en TV komt nu niet overeen met de opgegeven postcode en huisnummer en ik mis nog de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Wil je dat invullen in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’? Alvast bedankt! 


Gegevens aangepast. En nog steeds geen videoland. Ben benieuwd of het bij de volgende factuur wel in rekening word gebracht ;)


Heel fijn, dank je wel :relaxed:.
Door een systeemfout liep de wijziging vast en zodoende zag jij deze melding. Fout is bij deze verholpen en Videoland is bij deze geactiveerd (er is ook een bevestiging per e-mail toegezonden). Opties worden pas in rekening gebracht als ze actief zijn, dus je gaat pas vanaf vandaag betalen voor deze extra optie! Excuses voor het ongemak en veel kijkplezier!Â