Skip to main content
Beantwoord

Videoland pakket verwijderen

• September 22, 2020
  • 6 reacties
  • 204 keer bekeken

Hoe stop ik mijn videolandpakket?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemorgen @DesireeW  . Je kan pas na een maand het Videoland pakket verwijderen, dit kan op verschillende manieren. Op deze pagina kan je lezen hoe je dit kunt doen. Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag van je.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om Videoland te verwijderen uit jouw abonnement. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• September 22, 2020

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 22, 2020

Bedankt Jeroen, zo ver was ik ook, maar dan is ergens een knop waar ik mijn videoland pakket kan verwijderen. 

• September 22, 2020

Ik begrijp dat u virtueel geen knop ziet om deze te verwijderen. Al via mijn KPN geprobeerd zoals de site ook aangeeft? Anders tv kastje herstarten proberen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goedemorgen @DesireeW  . Je kan pas na een maand het Videoland pakket verwijderen, dit kan op verschillende manieren. Op deze pagina kan je lezen hoe je dit kunt doen. Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag van je.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 22, 2020

Via MijnKPN en de decoder kun je extra pakketten aan- en uitzetten. Uitzetten kan na de minimum afname periode van één maand (dus bv van 20 sept, dan kun je 'm v.a. 21 oktober weer dagelijks uitzetten).

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 28, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om Videoland te verwijderen uit jouw abonnement. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!