Skip to main content

Hoe stop ik mijn videolandpakket?

https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm


Bedankt Jeroen, zo ver was ik ook, maar dan is ergens een knop waar ik mijn videoland pakket kan verwijderen. 


Ik begrijp dat u virtueel geen knop ziet om deze te verwijderen. Al via mijn KPN geprobeerd zoals de site ook aangeeft? Anders tv kastje herstarten proberen.


Goedemorgen @DesireeW  . Je kan pas na een maand het Videoland pakket verwijderen, dit kan op verschillende manieren. Op deze pagina kan je lezen hoe je dit kunt doen. Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag van je.


Via MijnKPN en de decoder kun je extra pakketten aan- en uitzetten. Uitzetten kan na de minimum afname periode van één maand (dus bv van 20 sept, dan kun je 'm v.a. 21 oktober weer dagelijks uitzetten).


Goedemorgen @DesireeW  . Je kan pas na een maand het Videoland pakket verwijderen, dit kan op verschillende manieren. Op deze pagina kan je lezen hoe je dit kunt doen. Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag van je.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om Videoland te verwijderen uit jouw abonnement. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!