Skip to main content

Ik wordt er niet goed van dit is al de 10de keer deze maand dat de series niet op tijd geleverd worden!!! Nog 1x dan zeg ik alle abonnementen op van KPN en ik ken nog wel meerdere mensen die ik mee krijgen. Kpn heeft wel meer dingen geflikt wat niet kan ik heb ze niet hoog meer zitten! Ik ben woedend en daar betaal je dan voor!! Dag hoor. En dan iedere keer het gelul dat ze afhankelijk zijn wat hun geleverd worden maar eerst was alles op tijd nu niet!! 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hah @Anouska-92, welkom op het KPN forum. Ik begrijp goed dat je graag zo snel mogelijk je favo series kijkt. Helaas zijn we afhankelijk van wat en wanneer Videoland (RTL) het bij ons aanlevert. Niet zaligmakend, dat weet ik. Via onze tv-ontvanger zit er dan af en toe vertraging in. Daar balen we van. Wil je direct de laatste content kunnen kijken? Abonneer je dan direct via Videoland. Je kunt bij ons meteen je videoland abonnement stopzetten in je MijnKPN. 


Hah @Anouska-92, welkom op het KPN forum. Ik begrijp goed dat je graag zo snel mogelijk je favo series kijkt. Helaas zijn we afhankelijk van wat en wanneer Videoland (RTL) het bij ons aanlevert. Niet zaligmakend, dat weet ik. Via onze tv-ontvanger zit er dan af en toe vertraging in. Daar balen we van. Wil je direct de laatste content kunnen kijken? Abonneer je dan direct via Videoland. Je kunt bij ons meteen je videoland abonnement stopzetten in je MijnKPN. 

Dat zal ik heel graag willen maar via kpn tv kan je geen Videoland appart bekijken dus….. ook waardelooan


Je kúnt natuurlijk je Videolandpakket bij KPN opzeggen en een abo nemen op Videoland.com. Nadeel is dat je het niet via de decoder kunt kijken.

Maar wel via de Videoland-app op tablet, smartphone en laptop (website via browser). Zeker de eerste 2 zijn te streamen naar TV met Chromecast. Van de laptop weet ik het m.b.t. Videoland.com niet zeker.

En in veel Smart-tv's zit de app ook.


Je kúnt natuurlijk je Videolandpakket bij KPN opzeggen en een abo nemen op Videoland.com. Nadeel is dat je het niet via de decoder kunt kijken.

Maar wel via de Videoland-app op tablet, smartphone en laptop (website via browser). Zeker de eerste 2 zijn te streamen naar TV met Chromecast. Van de laptop weet ik het m.b.t. Videoland.com niet zeker.

En in veel Smart-tv's zit de app ook.

Heeft dus geen zin als ik tv heb ga ik het niet op de laptop kijken of me telefoon 


Dat zal ik heel graag willen maar via kpn tv kan je geen Videoland appart bekijken dus….. ook waardelooan

Je kunt los een abonnement nemen op Videoland. Er zit een verschil tussen Videoland via Videoland zelf en via KPN. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken. Een abonnement rechtstreeks bij Videoland kun je de content via een app kijken en op meerdere schermen: zoals een tablet, Smart TV, telefoon en laptop.


Dat zal ik heel graag willen maar via kpn tv kan je geen Videoland appart bekijken dus….. ook waardelooan

Je kunt los een abonnement nemen op Videoland. Er zit een verschil tussen Videoland via Videoland zelf en via KPN. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken. Een abonnement rechtstreeks bij Videoland kun je de content via een app kijken en op meerdere schermen: zoals een tablet, Smart TV, telefoon en laptop.

En hoe doe je dat dan waar kan ik die app vinden


Hey @Anouska-92 Videoland kijk je op smart-tv, laptop, pc, smartphone en tablet, of met een Chromecast en Apple TV. Op vier schermen tegelijk. Je kunt de Videoland app downloaden in de Play Store (Android) en/of de App Store (iOS). 

Vergeet niet eerst je bestaande abonnement bij ons op te zeggen in je MijnKPN! 


Hey @Anouska-92 Videoland kijk je op smart-tv, laptop, pc, smartphone en tablet, of met een Chromecast en Apple TV. Op vier schermen tegelijk. Je kunt de Videoland app downloaden in de Play Store (Android) en/of de App Store (iOS). 

Vergeet niet eerst je bestaande abonnement bij ons op te zeggen in je MijnKPN! 

Dat was mijn vraag niet ik vroeg hoe doe je dat via een app op je tv kijken 


Anouska-92 schrijft:

Heeft dus geen zin als ik tv heb ga ik het niet op de laptop kijken of me telefoon.

Volgens mij heb je (totaal) niet goed gelezen. Je kunt 't ten allen tijde via smartphone, tablet en laptop (kan dus ook zie ik op de site) kijken. Ook op je TV, met een Chromecast.
En veel Smart-tv’s (Samsung bijvoorbeeld v.a. bouwjaar 2012) hebben de app ook.

Onderstaande komt uit de FAQ op videoland.com:

Op welke apparaten kan ik Videoland kijken?

Je kijkt naar Videoland via je laptop, telefoon, tablet, tv of met Apple TV, Chromecast en PlayStation.

Lees alle antwoorden op je vragen op onze hulppagina.

Hoe kan ik Videoland kijken op mijn TV?

Er zijn verschillende manieren om Videoland te kijken op je tv. Zie hieronder de mogelijkheden. Let er wel op dat wij helaas niet alle merken en modellen kunnen ondersteunen. Meer informatie.

  1. Direct via een smart tv App
  2. PlayStation 3 of 4
  3. Chromecast
  4. AirPlay
  5. Apple TV (4e generatie)
  6. HDMI Kabel (een laptop heeft een hdmi uitgang voor naar de hdmi ingang v.d. tv)

Naast deze mogelijkheden zijn wij (videoland.com) natuurlijk hard bezig om Videoland op nog meer schermen beschikbaar te maken.

Lees alle antwoorden op je vragen op onze hulppagina.

Hoe kan ik kijken op mijn Smart-tv?

Videoland is bijvoorbeeld te vinden op Samsung (v.a. 2012), LG (v.a. 2012), Sony (v.a. 2013), Panasonic (v.a. 2014) en Philips (v.a. 2015) smart tv’s. Vaak is de Videoland-app al voor geïnstalleerd op je smart tv.

 


Bedankt voor de duidelijke aanvulling Peter :)

@Anouska-92, Peter heeft nu alle opties voor je op een rijtje gezet. Daarmee moet je er vast uitkomen. Vragen kun je hier altijd stellen. Maar wees ervan bewust dat we je hier zo goed mogelijk proberen te adviseren. Het is een dienst die Videoland aanbiedt. Mocht je meer informatie willen, je kunt veel terugvinden op de site van Videoland.   


Reageer