Skip to main content

Waarom gaat de serie niet automatisch door van afl 1 naar 2 bv ipv dat hij elke keer stipt en terug gaat naar het hoofdmenu

Erg lastig als je een liedjes serie hebt opstaan... 

 

Ook mis ik het dat je kan zien welke aflevering je al gezien hebt

 

We hadden eerst videoland zelf ( bij ziggo) dat liep wel op die manier dat kon dus niet geactiveerd bij kpn dus nu via kpn zelf maar dan mis je deze functies zeker wel....

Welkom op ons Forum @BJORN1976. Ik begrijp dat er wat functies bij Videoland via de ontvanger anders werken dan dat je gewend bent bij Ziggo. 

Ikzelf kijk Videoland via de app van mijn smart tv. Daarop kan ik wel zien welke afleveringen ik al gezien heb (onder het kopje 'kijk verder’). Maar ook hier moet ik de volgende aflevering zelf aanklikken. Het automatisch afspelen van afleveringen kan wel in de browser heb ik vernomen.

Ik weet verder dat bij het On Demand pakket er wel gesproken is over het automatisch af laten spelen van afleveringen. Het staat op de planning, maar ik kan je geen concrete datum noemen. Ik ga er ook geen gokje aan wagen. Dat zullen we echt af moeten wachten. Maar deze wens is dus al bij ons bekend. Ik kan me dus goed voorstellen dat je deze opties mist, maar voor nu kan ik ze je nog niet bieden. 

 


Reageer