Skip to main content

Mijn smart TV Videoland app doet het niet meer:

Netwerkfout (3)

DNS is niet gevonden. Controleer de instellingen van de DNS server of neem contact op met uw internetprovider.
 

Laura van de chat vond dat ze mij niet kon helpen en verbrak de verbinding. Iemand hier een idee? Voorheen bij Telfort werkte het wel. Ik heb niets met de DNS server gedaan…..

 

Hoi @Jasja71, welkom! Hoe is je tv aangesloten op de Experia Box, via wifi, of met een kabel? Wat je sowieso kunt doen is de Experia Box een keer herstarten en de verbinding tussen tv en Experia Box opnieuw instellen (als het wifi is) of de kabel er even uithalen en opnieuw inpluggen. Is er verder onlangs iets veranderd in je thuisnetwerk, zijn er bijvoorbeeld apparaten toegevoegd/verwijderd of vervangen?  


Via kabel aangesloten. Herstarten en dergelijke al geprobeerd. Probleem nog idem. Erg vervelend.

 

Het enige dat veranderd is, is dat Telfort omgezet is naar KPN....


Dank voor je reactie, Jasja. Heb je aanpassingen gedaan in je Experia Box qua DNS? Op zich verandert er niet echt iets bij de Telfort-KPN overgang dat hier invloed op heeft. Maar, voor de zekerheid: reset je Experia Box en zet je tv ook eens terug naar de fabrieksinstellingen. Om zeker te zijn dat er aan beide kanten geen instellingen zijn die elkaar in de weg zitten.